суббота, 3 сентября 2016 г.

Перший раз у перший клас

                          Вітаю Вас, шановні першокласники та батьки!
Дозвольте поздоровити  з початком нового періоду у Вашому житті: шкільного. Шлях цей нелегкий, але доволі цікавий. Одинадцять років діти будуть мандрувати Країною знань, щоби дістатися своєї першої вершини: закінчення школи і отримання атестату. 


У 1 класі починається вивчення англійської мови, мови міжнародного спілкування. Я гадаю, не потрібно пояснювати важливість знання цієї мови у нашому житті, бо можливість виїхати за кордон і спілкуватися з іноземцями з’явилася у кожного з нас. У цьому році ми будемо вчитися розповідати про родину, друзів, іграшки та одяг. Будемо описувати зовнішність, тварин та школу. Наприкінці року будемо вчитися описувати природу і погоду. Діти ще маленькі, тому вчити англійську мову ми будемо разом з казковими героями по підручнику для 1 класу Калініної Л.В. та Самойлюкевич І.В..


Нам з першокласниками дуже потрібна допомога батьків, бо в цьому році ми закладемо базу для подальшого навчання. Допоможіть нам! Без Вас буде складно! Після кожного уроку пограйте з дітьми, використовуючи новий матеріал. Англійська мова дуже цікава, але для нас вона іноземна. Вивчити її можна тільки розмовляючи, закріплюючи щоденно, працюючи на уроці та вдома. Пригадайте, як Ви крок за кроком, слово за словом, фразу за фразою вчили свою дитину розмовляти російською або українською мовою, використовуючи предмети і малюнки. Ви були поряд з дитиною і підтримували її завжди. Те ж саме слід робити і з іноземною мовою. (Ігри можна подивитися тут.) 

І ще один дуже важливий момент. Діти дуже непосидючі. Треба часто міняти діяльність на уроці. Це, безумовно, робота вчителя. Але, з іншого боку,  на уроці потрібна увага дітей та гарна поведінка. Це вже робота батьків: вчити дітей сидіти тихенько, слухати вчителя, не вигукувати, коли заманеться, піднімати руку, коли є питання. Без цього навчити дітей дуже складно. У першому класі уроки 30-35 хвилин. Потрібно, щоб діти більше розмовляли англійською, грали, складали діалоги, працювали ланцюжком і парами, а не відволікалися або ховалися під партою. 

На уроці ми читаємо, а вдома бажано повторювати багато разів і вивчити. І для цього не обов’язково спеціально сідати і казати: «Давай займатися.» Можна повторювати, коли йдете з дитиною вулицею або займаєтеся на кухні. Пробуйте створювати ігрові ситуації, багато разів повторювати різні фрази, навчить дитину грати з іграшками. Спочатку Ви будете керувати процесом, а потім побачите, що Ваша дитина сама створює ігрові ситуації у своєму ляльковому світі. Перші кроки дуже важливі. І від Вас залежить, чи зможе Ваша дитина правильно вирушити дорогою знань, чи зможе самостійно продовжити навчання. Або Ви будете постійно контролювати її протягом навчання у початковій школі, поки Ви ще розумієте матеріал і можете допомогти. А у середній школі матеріал ускладниться. Вам важко буде  «тягнути» дитину і робити все за неї, і Ви залишите дитину напризволяще, і вона самостійно не впорається і буде займатися погано. 

У нас є робочий зошит. З ним треба працювати обережно, писати і малювати охайно. Його можна зберігати до 11 класу, потім пишатися досягненнями дитини, бо ми будемо багато малювати, писати літери, слова і навідь цілі речення!
    
 Дуже вдячна за допомогу та розуміння!

Комментариев нет:

Отправить комментарий