воскресенье, 4 сентября 2016 г.

My Family Моя сім*я

Перша тема  1 класу - «Моя родина» ("My Family") – дуже важлива і цікава для кожної дитини, бо найдорожче для учнів цього віку – це сім’я, мама і тато, брат та сестра, дідусі і бабусі. Ми будемо вчитися вітатися і прощатися, питати « Як справи?» і відповідати. І перший наш помічник – мультфільм «Чарівник смарагдового міста» зі сміливою та наполегливою дівчинкою Дороті та її хоробрим песиком Тoто, які потрапили в незнайому країну, знайшли багато друзів та змогли повернутися додому. Перед вивченням теми бажано подивитися цей мультфільм (в англійському чи американському варіанті "Чарівник Країни Оз"), щоб діти на уроці могли впізнавати героїв, пригадувати їхні вчинки та характер, вивчати англійські фрази, співвідносячи їх з мультфільмом.


Урок №1
Давай познайомимося. 
Давай попрощаємося.
Безумовно, ці фрази дуже важливі для кожного, бо в житті ми часто знайомимося (особливо, коли потрапляємо  у новий колектив, у школу або на роботу), вітаємо один одного протягом дня або прощаємося, коли йдемо додому. Тому фрази першого уроку – привітання, представлення та прощання.


Вітаємо : “Hello!”, “Hi!” (« Привіт!»)
Представляємося: “ I am Bob.” (« Я Боб.»).


Прощаємося :  “Good bye, Bob!” (« До побачення, Бобе!»)
При прощанні з однокласниками і вчителями використовуємо імена, слово everyone («кожен» або «всі»). бажаємо гарного дня “Have fun!”(«Розважайтеся», « Гарного дня»).



На уроці ми вітаємося, прощаємося з учнями та іграшками. Вдома можна привітатися з членами родини, представитися рідним, познайомитися і попрощатися з іграшками. 

*** Я знову нагадую, що вдома необхідно закріплювати постійно, по 5 - 10 хвилин щодня. Безумовно, батьки дуже заклопотані, бо мають багато інших справ, але знайти час для гри з дитиною дуже необхідно для подальшого розвитку Вашого майбутнього вундеркінда.

Комментариев нет:

Отправить комментарий