воскресенье, 15 марта 2015 г.

Пишемо твір


ЧАСТИНА III. ПИСЕМНЕ МОВЛЕННЯ


    Ми вже розглядали мету та вимоги щодо практичного володіння письмом як видом мовленнєвої діяльності (читай тут).



Розглянемо ще декілька важливих положень. 



При виконанні завдання на створення власного висловлювання у письмовій формі Ви  повинні цю роботу виконати змістовно, правильно використовуючи лексику та граматику. Має бути логічний зв’язок між частинами висловлювання, а також оформлення роботи відповідно до заданого формату (особистий лист, діловий лист, оголошення, переказ, нотатки). Такі завдання спрямовані на перевірку лексико-граматичних навичок, а від учасників тестування очікують уміння правильно, відповідно до ситуації, використовувати певні лексичні одиниці, включаючи фразеологічні звороти, розмовні фрази, ідіоматичні вирази і т. і. 

Перевіряючи частину тесту «Письмо», екзаменатори радять учням, які виконують завдання на заповнення пропусків, такий алгоритм

спокійно та уважно прочитайте текст з початку до кінця та узагальніть зміст прочитаного;
визначтеся, в якому часі йде розповідь та зверніть увагу на слова - показники часу;
далі працюйте з окремими абзацами; не розгублюйтеся, виокремлюючи незнайомі слова, а постарайтеся визначити їх значення у контексті та зрозуміти суть;
виберіть слово в правильній граматичній формі;
будьте уважні з вибором частини мови,  це залежить від ролі, яку слово  виконує в реченні;
заповнивши пропуск, ще раз прочитайте речення, щоб пересвідчитися, що частина тексту із заповненим пропуском має сенс – вставлене слово повинно відповідати законам граматики, синтаксису,змісту та логіки;
завершивши роботу на підстановку в текст лексичних одиниць у правильній граматичній формі у тестовому зошиті, запишіть відповіді в бланк Б;
при підготовці до ЗНО звертайте увагу на такі граматичні явища як Герундій та Інфінітив (читай тут  і тут), умовний стан (читай 1 і 2 статті), прислівники І і ІІ та роль, яку вони виконують в реченнях (читай тут., тут  і тут)

Комментариев нет:

Отправить комментарий