Слід пам’ятати, що тестування з англійської мови має свою специфіку, пов’язану з тим, що завдання та тести мають особливий, європейський рівень, певний набір тестових завдань, за якими працюють в Європі. Під час тестування встановлюються таке співвідношення мовленнєвих рівнів учня: середній (відповідає загальноєвропейському А2), достатній ( В1), високий (В2).
За європейськими стандартами рівень А2 (елементарний користувач) передбачає, що той хто перебуває на цьому рівні (виживання) може розуміти речення та часто вживані вирази у найпоширеніших для користувача ситуаціях спілкування (наприклад, основна інформація про себе та сім’ю, покупки, місце перебування, професію); може виконувати прості й повсякденні комунікативні завдання, що потребують простого та прямого обміну інформацією про знайомі чи поточні справи; може описати простими словами власний досвід, найближче оточення та справи, що відображають негайні потреби. Рівень В1 (незалежний користувач): може розуміти основний зміст чіткого нормативного мовлення на теми, близькі до роботи, навчання, дозвілля тощо; може впоратися із більшістю ситуацій, що виникають під час перебування в країні, мова якої вивчається; може просто і зв’язно висловитися на знайомі теми або теми, що входять до особистих інтересів; описати свій досвід або події, мрії, сподівання або мету, а також коротко аргументувати та пояснити свої думки та плани. Рівень В2 (просунутий): користувач мови може розуміти основний зміст складних текстів з конкретної або абстрактної теми, включаючи спеціалізовану дискусію у своїй фаховій галузі; може спілкуватися з носієм мови з таким ступенем спонтанності та невимушеності, який не завдає труднощів жодному із співрозмовників; чітко й докладно висловлюється з широкого кола тем та пояснює свою думку з певного питання, вказуючи на переваги та недоліки того чи іншого варіанта. Тобто всі наші рівні досягнень ми можемо співвіднести із загальноєвропейськими рівнями оцінювання.
Комментариев нет:
Отправить комментарий