среда, 17 января 2018 г.

3 клас Урок 49


Продовжуємо розмову про те, чим займаємося у школі. Читаємо діалог та пробуємо розіграти подібний.

Ex.4. Listen and role-play. (Послухай та розіграй)


                             A Pen or a Pencil?

Mary: I say, Peter, have you got a pen or a pencil?
Peter: Both. I draw with my pencil and write with my pen. Why do you ask, Mary?
Mary: I am going to write down my home task.
Peter: Here is the pen for you, and I will use the pencil.
Mary: Thank you, Peter. I know you are always ready to help. 
Peter: Any time. I like school very much. I love to do different things at school: to                read, to write, to draw and what not. But working on the computer is my                    favourite.
Mary: Same with me. I also enjoy questions and answers. I want to know more and              more.
Peter: I know what you mean. I ask very many questions, too. My teacher once said            with laughter, “Peter, don’t ask so many questions, or you will turn into a                    question mark.”
Mary: How? When? Where? Why?

                               Ручка чи олівець?

Мері: Послухай, Петро, у тебе є ручка або олівець?
Петро: І те, і те (Обидва.). Я малюю олівцем і пишу ручкою. Чому  ти питаєш,                    Мері?
Мері: Я збираюся записувати домашнє завдання.
Пітер: Ось тобі ручка, а я буду користуватися олівцем.
Марія: Спасибі, Пітер. Я знаю, що ти завжди готовий допомогти. 
Пітер: Звертайся у будь-який час. Мені дуже подобається школа. Я люблю робити             різні речі в школі: читати, писати, малювати, і таке інше. Але працювати на            комп'ютері-це моє улюблене (заняття).
Марія: І я також. (Те ж саме зі мною.) Я також полюбляю запитаня і відповіді. Я               хочу знати все більше і більше.
Пітер: Я знаю, що ти маєш на увазі. Я також ставлю дуже багато питань. Мій                     учитель одного разу сказав зі сміхом: "Петро, не задавай так багато питань,            або ти перетворишся в знак питання".
Мері: Як? Коли? Де? Чому?

                             Remember! (Запам’ятайте!) 

Коли ми даємо команду щось зробити, просто беремо дієслово, яке означає цю команду:

        Write at school. (Пиши у школі.)
        Work on the computer. (Працюй на комп’ютері.)

А коли потрібно сказати «Не роби щось», використовуємо слова Don’t і те, що не потрібно робити:

      Don’t ask so many questions. (Не задавай так багато запитань.)

Ex. 5. Talk with a friend about things to do at school. 
          (Поговори з другом про речі, які ти робиш у школі.)

On your own: Take your pencil-box and write 3–5 sentences about it.                (Самостійно: візьми пенал і напиши 3-5 речень про нього.)

E x a m p l e: This is my pencil-box. It is small and nice. There I have all the school things, such as pencils, pens, erasers, a ruler and others. I draw with my pencils and write with my pen.

Приклад: Це мій пенал. Він маленький і хороший. Там у мене всі шкільні речі, такі як олівці, ручки, гумки, лінійка та інші. Я малюю олівцями і пишу ручкою. 

Ex. 6. Look and guess how English children do their home tasks at school.          (Подивисья і здогадайся, як англійські діти роблять домашні завдання в школі.)

I think English children do their home tasks in the computer lab. They work on the computer. Sometimes they write in their copy-books.

Комментариев нет:

Отправить комментарий