среда, 15 ноября 2017 г.

3 Клас Урок 25

Продовжуємо розмову про денні справи та допомогу по дому. Віршик впр.2 нам допоможе прочитати діалог впр. 4, бо подібну розмову можна проводити не тільки, коли приходимо до друзів додому (впр.2), а і по телефону (впр.4). Вдома діалог гарно читаємо. А ще можна подзвонити однокласнику по телефону і прочитати діалог разом. Можна також тренувати діалог, підглядаючи у впр.5, яка має окремі слова, а не цілі речення. А творчі діти можуть замінити справи, які вони допомагають робити своїм батькам.


4. Listen and role-play. (Послухай і розіграй)

                    Afternoon Telephone Talk (Телефонна розмова вдень)
Andrew: Hello, Mary Ann. Andrew is speaking. Can you come out to play?
             (Привіт, Мері Ен. Ендрю говорить. Ти можеш вийти погуляти?)
Mary Ann: Hi, Andrew. I’m sorry, I can’t. I’m helping my mum about the house.
               Привіт, Андрю. Вибач, я не можу. Я допомагаю мамі по дому.)
Andrew: Good for you! What are you doing? (Молодець. А що ти робиш?)
Mary Ann: I’m sweeping the floor now. It’s our house cleaning day.
                (Я підмітаю підлогу зараз. Сьогодні день прибирання будинку.)
Andrew: I don’t like housework. I prefer to help my granddad in the yard.
(Я не люблю домашні справи. Я надаю перевагу допомагати дідусеві  на подвір’ї.)
Mary Ann: What is your duty? (А який твій обов’язок.)
Andrew: I must look after the lawn in front of our house. I’m going to do it now.
(Я маю доглядати за газоном перед нашим будинком. Я збираюся це робити зараз.)
Mary Ann: I’m proud of you, Andrew. See you later in the afternoon.
                (Я пишаюся тобою, Ендрю. Побачимося пізніше вдень.)
Andrew: See you. Bye. (Побачимося. Бувай.)

                               Remember (Запамятай)

              I am helping my mum about the house now. 
                    (Я допомагаю мамі по дому зараз.)
             I prefer to help my granddad in the yard. 
                    (Я надаю перевагу допомагати дідусеві на подвір’ї.)

5. Talk with a friend about your other friends. 
    (Поговори з другом про інших друзів.)

On your own: Draw a picture of your afternoon time and write 3–5 sentences about it. (Самостійно. Намалюй малюнок свого денного часу і напиши 3-5 речень про нього.)

E x a m p l e: I like to help my mum about the house. It is my duty to do the room. I usually do it in the afternoon. (Я полюбляю допомагати мамі по дому. Мій обов’язок прибирати кімнату. Я зазвичай роблю це вдень)

6. Look and guess what these children know much about. 
    (Подивися і здогадайся, про що ці діти багато знають.)

     E x a m p l e: I think Polly has got international friends from England .
                         (Я гадаю, що Полі має міжнародних друзів Англії.)

Комментариев нет:

Отправить комментарий