среда, 29 ноября 2017 г.

3клас Урок 31


Продовжуємо готуватися лягати спати. Перед сном можна зателефонувати другу і розповісти про свій день. Ми кажемо про те, що робимо і про минулі події, тому нам потрібно вміти складати речення у простому теперішньому та минулому часі. У наших словничках є зразки утворення цих часів. Уважно слухайте на уроці всі рекомендації та тренуйте вдома!



 E x.  4. Listen and role-play. (Послухай та розіграй)

                 Good Night!             (Доброї ночі!)

Willie: I say, Jane, it’s eight o’clock. It’s bedtime, isn’t it?
         (Послухай, Джейн, Восьма година. Час лягати спати, чи не так?)
Jane: Of course, it is. I feel sleepy. (Звичайно, я хочу спати.)
Willie: Me, too. It was a busy day with me: I went to school, did my lessons, played football and what not. How was your day, I wonder? (Я також. У мене був насичений день: я ходив до школи, робив уроки, грав у футбол і таке інше. А яким був твій день, мені цікаво.)
Jane: Very much the same. I didn’t play football, of course, but I went to my dancing class. Now I’m ready for a bedtime story. (Дуже схожим. Я, звичайно не грала у футбол, але я ходила танцювати (у танцювальний клас). Зараз я готова до оповідання на ніч.)
Willie: Are you going to read one? (Ти збираєшся читати (його)?)
Jane: Not tonight. My mum promised to tell me something special this time – about Wee Willie Winkie who runs through the town. (Не сьогодні ввечері. Моя мама обіцяла розповісти мені щось особливе цього разу – про Крихту Вілі Вонкі, який бігає по всьому місту.)
Willie: So good night, sleep tight! (Тоді доброї ночі. Спи міцно!)
Jane: Sweet dreams! (Солодких снів.)

                             Remember! (Запам’ятай!)

      My mum promised to tell me something special this time. 
            (Моя мама обіцяла розповісти мені щось особливе цього разу.)
      I didn’t play football.не грала у футбол.)

 Зверніть увагу на утворення речень у минулому простому часі. У стверджувальному реченні ми беремо другу форму дієслів (promised). Правильні дієслова візьмуть усього 2 літери -ed, а неправильні слід ретельно вивчати, бо 2 і 3 форми утворюються різними способами. Ми вклеїли табличку у словничок. Сторінка з неправильними дієсловами має 4 стовпчики: початкова форма (Що робити?), друга форма, яка вживається у минулому часі, третя форма, яку ми будемо використовувати пізніше, і переклад. Не забувайте вчити ці дієслова (краще всі 3 форми одночасно), щоб гарно перекладати тексти, бо постійно звертатися до словничка доволі складно.  На другій сторінці ми маємо правильні дієслова, які на письмі маїють однакові літери -ed, а читаються по-різному: після глухих – глухо [t], після дзвінких та голосних звуків – дзвінко [d], а після звуків [t], [d] - [id], щоби ми їх чітко чули. Тож частіше повторюйте, і поступово навчитеся правильно читати. Також  у словничок ми додали зразки речень у різних часах та слова, які підкажуть вибір того чи іншого часу.   
 Заперечні ж речення утворюються за допомогою другої форми, але помічника did. Дієслово ж стане у початкову форму (didn’t play). 

E x . 5. Talk with a friend about your bedtime. 
       (Поговори з друзями про час, коли ти лягаєш спати)

On your own: Draw a picture of your favourite bedtime story and describe it. (Самостійно: Намалюй малюнок свого улюбленого оповідання на ніч.)

E x a m p l e: As for me, I like to listen to bedtime stories very much. My fafourite bedtime story is Pinocchio. It is about a wooden boy who has got a lot of friends. He did not go to school. Pinocchio had many adventures but he came back to his father with his friends. They organized a theatre.

Що до мене, я дуже люблю слухати оповідання на ніч. Моє улюблене оповідання про Піноккіо. Воно про деревяного хлопчика, у якого багато друзів. Він не пішов до школи. Піноккіо мав багато пригод, але повернувся до свого тата зі своїми друзями. Вони організували театр. 

E x.  6. Look and guess what Jane still wanted to do when it was bedtime. Подивися і здогадайся, що Джейн все ще хотіла зробити, коли був час лягати спати.)

          I think Jane still wanted to watch a cartoon .
          I think Jane still wanted to draw a picture.
          I think Jane still wanted to play a game.
          I think Jane still wanted to play with her toys. 
          I think Jane still wanted to play with her cat.

            (Я гадаю, що Джей все ще хотіла....)

Комментариев нет:

Отправить комментарий