Поговоримо про одяг Talk about clothes
Вранці ми вдягаємося. Обираємо те, що подобається. Принцеса каже: “I like this skirt." (Мені подобається ця спідниця.) Мама – королева відповідає, що їй вона теж подобається (Me too.) і радить вдягнути блакитну блузку (You can put on a blue blouse.). Пам’ятаємо, що хлопчики носять сорочки (shirt), а дівчата – блузки (blouse). Оцінити речі можна, сказавши “OK. It is beautiful.”) (Гаразд, вона чудова!)
А ми можемо розказати про одяг казкових героїв, використовуючи зразок підручника: “The Queen has got a beautiful dress on.” (На королеві чудова сукня.(Королева носить (вдягнена…) Пригадуємо, що коли йдеться про одну людниу, ми використовуємо he (він) , she (вона) або ім’я людини і дієслово в однині has (has got) on. Наспів “Clothes” (Одяг) знову приходить на допомогу. Put on (Вдягни)
Вчимо читання наступної голосної Uu, яка у відкритому складі читається [ju:] , [ u:], і у закритому [/\]. А приголосна Kk завжди дає звук [k].
Блакитна хмаринка 6 вправи має невеличкий текст – опис одягу. Прочитайте уважно і дайте відповіді на питання. Не забуваємо, що у тексті принцеса розповідає про себе: “I have got…on." (Я маю… Я вдягнена…), а у питаннях ми розповідаємо про неї, тому кажемо про дівчинку: “She has got …on.” (Вона має…Вона вдягнена…) І ще один момент: якщо питання починається з дієслова, то треба дати коротку відповідь (Yes,… No,…), використовуючи he (він), якщо йдеться про чоловіка, she (вона), якщо про жінку, та те дієслово, яке стоїть на першому місці питання (has).
Has the princess got a dress on? – Yes, she has. She has got a red dress on.
What colour shoes has she got? – She has got red shoes. (Her shoes are red.)
Has she got a hat on? – No, she has not (hasn’t). She has not got a hat on.
Is she beautiful? - Yes she is. She is beautiful. Her shoes are beautiful.
У письмовій роботі обираєте героя і описуєте його одяг за зразком.
She has got a dress on. It is red. She hasn’t got a hat on.
Комментариев нет:
Отправить комментарий