четверг, 6 апреля 2017 г.

1 клас Урок 83

Давай запропонуємо зробити щось цікаве

У школі учні виконують багато цікавих речей: read (читають), write (пишуть), draw (малюють), jump (стрибають), run (бігають), play (грають), count (рахують). На уроці вчитель пропонує каченятам: “Let’s draw a picture.” (Давайте намалюємо малюнок.)  “How interesting!” (Як цікаво!), - вигукує Гидке Каченя.

Називаємо шкільні речі казкових героїв на малюнку (впр. 2):

         The ducklings have got pencils (pens/ copybooks /books). 
         (Каченята мають олівці (ручки/ зошити/ книжки).

А тепер скажемо, які речі маємо у школі, та пропонуємо зробити щось цікаве (впр. 3):

         I have got a book. Let’s read.  (У мене є книжка. Давайте читати.)
         I have got a pen. Let’s write.   (У мене є ручка. Давайте писати.)
         I have got pencils. Let’s draw.  (У мене є олівці. Давайте малювати.)

Питаємо у друзів про шкільні предмети і пропонуємо зробити щось цікаве з ними (впр.4): 

      Have you got a pen? - Yes, I have. (У тебе є ручка? – Так, є.)
      Let’s write. – How interesting! (Давай писати. – Як цікаво!)
            Have you got pencils? - Yes, I have. (У тебе є олівці? – Так, є.)
            Let’s draw. – How interesting! (Давай малювати. – Як цікаво!)

Читаємо речення і розповідаємо, що діти можуть робити у школі (впр.5):

      I have got a pen. I can write. (У мене є ручка. Я можу писати.)
      I have got a pencil. I can draw. (У мене є олівець. Я можу малювати.)
      I have got a book. I can read. (У мене є книжка. Я можу читати.)
      I have got a copybook. I can write. (У мене є зошит. Я можу писати.)

Комментариев нет:

Отправить комментарий