Давай запропонуємо зробити щось цікаве
У школі учні виконують багато цікавих речей: read (читають), write (пишуть), draw (малюють), jump (стрибають), run (бігають), play (грають), count (рахують). На уроці вчитель пропонує каченятам: “Let’s draw a picture.” (Давайте намалюємо малюнок.) “How interesting!” (Як цікаво!), - вигукує Гидке Каченя.
Називаємо шкільні речі казкових героїв на малюнку (впр. 2):
The ducklings have got pencils (pens/ copybooks /books).
(Каченята мають олівці (ручки/ зошити/ книжки).
А тепер скажемо, які речі маємо у школі, та пропонуємо зробити щось цікаве (впр. 3):
I have got a book. Let’s read. (У мене є книжка. Давайте читати.)
I have got a pen. Let’s write. (У мене є ручка. Давайте писати.)
I have got pencils. Let’s draw. (У мене є олівці. Давайте малювати.)
Питаємо у друзів про шкільні предмети і пропонуємо зробити щось цікаве з ними (впр.4):
Have you got a pen? - Yes, I have. (У тебе є ручка? – Так, є.)
Let’s write. – How interesting! (Давай писати. – Як цікаво!)
Have you got pencils? - Yes, I have. (У тебе є олівці? – Так, є.)
Let’s draw. – How interesting! (Давай малювати. – Як цікаво!)
Читаємо речення і розповідаємо, що діти можуть робити у школі (впр.5):
I have got a pen. I can write. (У мене є ручка. Я можу писати.)
I have got a pencil. I can draw. (У мене є олівець. Я можу малювати.)
I have got a book. I can read. (У мене є книжка. Я можу читати.)
I have got a copybook. I can write. (У мене є зошит. Я можу писати.)
Комментариев нет:
Отправить комментарий