среда, 12 апреля 2017 г.

1 клас Урок 84

Давай розповімо, як ми навчаємося у школі

Щоби розповісти, що ми зазвичай виконуємо, додаємо вирази in the morning (вранці), in the afternoon (вдень), in the evening (ввечері). Розповідаємо, що робимо:

- This is the way I read the book. (Ось як я читаю книжку.)
- I like to learn. (Я люблю вчитися.)
- Me, too. (І я також.)


Пісенька “This is the way I learn” (Ось як я вчуся) допоможе запам’ятати подібні фрази (впр. 2, 4):

     This is the way I read my book.           Ось як я читаю книжку.
       read my book, read my book.             читаю книжку, читаю книжку.
     This is the way I read my book.           Ось як я читаю книжку.
       early in the morning.                          рано вранці.

Змінюємо дії у пісенці і співаємо ще:

draw my picture/ play my game/ dance/ write in my copybook
(малюю картину / граю у гру / танцюю / пишу у зошиті)

Розповідаємо, що робимо вранці, протягом дня і ввечері (впр.3): 

       I read my book in the morning. (Я читаю книжку вранці.)
       I draw a picture in the afternoon. (Я малюю картину вдень.)
       I play my game in the evening. (Я граю у гру ввечері.)

Читаємо речення і розповідаємо про себе (впр.5):

I go to school in the morning. (Я йду до школи вранці.) I can read and write. (Я можу читати і писати.) I have got pencils and I can draw a picture. (У мене є олівці і я можу малювати малюнок.) I like to learn. (Я люблю вчитися.)

Комментариев нет:

Отправить комментарий