четверг, 17 мая 2018 г.

3 клас Урок 103


Продовжуємо розмову про літо. Марійка та Андрій допоможуть нам навчитися жартувати про розваги та уподобання щодо канікул.

Ex. 4. Listen and reproduce. (Послухай і розіграй)


                                          Summer Time Talk

Andrew: Look here, Mary, our summer holidays are coming.
Mary: So what?
Andrew: It means that it is time to play. We can spend a lot of time outdoors, play all                  kinds of games, and go to the river or out of town. I can’t wait to start!
Mary: I don’t want to.
Andrew: What?! A ren’t you tired after your school year?!
Mary: I am, but I don’t want to play.
Andrew: And don’t you want to have summer fun? Don’t you want to have ice cream?
Mary: No, I don’t.
Andrew: What’s the matter with you? Are you Mary, Mary, Quite Contrary today?
Mary: No, no! I was just kidding. Of course, I do want to play and I do want to have                    summer fun!
Andrew: Let’s have some ice cream then!
Mary: OK! A ll kinds of ice cream!

                                              Літня розмова

Андрій: Послухай, Мері, наближаються наші літні канікули.
Мері: І що?
Андрій: Це значить, що настав час грати. Ми можемо проводити багато часу на                      свіжому повітрі, грати в різні ігри, і піти (поїхати) на річку або за місто. Я не                  можу дочекатися, щоб почати!
Мері: Я не хочу.
Андрій: Що?! Невже ти не втомилася після навчального року?!
Мері: Втомилася, але я не хочу грати.
Андрій: І ти не хочеш мати літні розваги? Хіба ти не хочеш морозива?
Мері: Ні.
Андрій: Що сталося з тобою? Ти Мері, Мері, зовсім інша (протилежна) сьогодні?
Мері: Ні, Ні! Я просто пожартувала. Звичайно, я хочу грати, і я хочу мати літні                      розваги!
Андрій: Давай тоді з'ємо морозиво!
Марія: Гаразд! Усі види морозива!

                                               Remember!

– Do you want to play?  (Ти хочеш грати?)
I don’t want to play.   (Я не хочу грати.)
– Don’t you want to play? (Хіба ти не хочеш грати?)
I do want to play. (Я звичайно хочу грати.)

Зверніть увагу на утворення речень у простому теперішньому часі. У стверджувальному реченні просто беремо дієслово. (I want to play.) А щоб створити заперечне або питальне речення, на допомогу прийде «парашутист» do (I don’t want to play. Do you want to play?). Але бувають ситуації, коли ви хочете підсилити значення дієслова, коли ви здивовані, що у вас це питають. У таких реченнях ми теж додаємо нашого «парашутиста» do. (I do want to play.) Цей приклад дуже яскравий, адже всі діти полюбляють грати і подібне питання (Чи хочеш ти грати?) викликає у них здивування.
   
Ex. 5. Talk with a friend about summer time. (Поговори з другом про літній час.)

On your own: Take your summer photo and write 3–5 sentences about summer fun. (Самостійно: Візьми літнє фото і напиши 3-5 речень про літні розваги)

E x a m p l e: This is my summer photo. I am having a lot of fun. I am at the river with my family. We are having ice cream and playing around.

Це моє літнє фото. Я маю велике задоволення. (Я багато розважаюся (зараз). Я на річці з моєю родиною. Ми їмо морозиво і граємо.

Ex. 6. Look and guess what fun Andrew is going to have in summer. (Продивися і здогадайся, яку розвагу Андрій збирається мати влітку (як збирається розважатися.)

I think Andrew is going to help his granny in a flower garden. It will be a lot of fun.
I think Andrew is going to help his granny on a farm. It will be a lot of fun.
I think Andrew is going for a walk with his Granddad. It will be a lot of fun.

Комментариев нет:

Отправить комментарий