понедельник, 12 ноября 2018 г.

4 клас Урок 2 (2.3)



Розмовляючи про захоплення спортом, ми маємо пам’ятати про те, що види спорту розділяються на зимові (winter sports) та літні (summer sports). Також слід вивчити, які дієслова вживаємо, розповідаючи про спорт:



- play, якщо розповідаємо про ігри з м’ячем, де є 2 команди або два гравця, та пам’ятаємо про шахи (chess) - play football/ volleyball/ tennis/ golf;
- go - з видами спорту, які мають –ing : go swimming/ running/ golfing/…;
- do - інші види спорту : do sports/ gymnastics/….

Ex. 4. Listen and role-play. (Послухай та розіграй)

                            HOBBY TALK

Jane: Hey, Bob, do you like sports?
Bob: Sure, I do. It is one of my best hobbies.
Jane: And what sport do you do, I wonder?
Bob: Personally, I like skating in winter and playing football in summer. And what sport’s           your favourite, Jane?
Jane: My favourite sport is gymnastics. I adore it. I go to the sports club every Saturday. I         want to look sporty.
Bob: Me, too. My dad says I must work a lot for it.
Jane: I think he is right.

                    Розмова про захоплення

Джейн: Хей, Бобе, ти любиш спорт?
Боб: Звичайно. Це одне з моїх найкращих захоплень.
Джейн: Цікаво, а яким спортом ти займаєшся?
Боб: Особисто я люблю кататися на ковзанах взимку і грати в футбол влітку. А який           вид спорту твій улюблений, Джейн?
Джейн: Мій улюблений вид спорту – гімнастика. Я її обожнюю. Я ходжу до                              спортивного клубу щосуботи. Я хочу виглядати спортивно.
Боб: І я також. Мій тато каже, що я для цього маю багато працювати.
Джейн: Гадаю, що він правий.

                                  Remember!
What’s your favourite sport? (Який вид спорту твій улюблений?)
My favourite sport is gymnastics. (Мій улюблений вид спорту – гімнастика.)

Впр. 5 Самостійно: Візьми малюнок (зображення) свого улюбленого виду спорту і напиши 3-5 речень про нього.















Приклад: Особисто я люблю грати в шахи. Я відвідую шаховий клуб щонеділі. Я хочу бути найкращим гравцем у клубі. Я маю працювати багато для цього. 

Впр. 6 Подивися і здогадайся, хто любить займатися спортом з Бобом.


                         I think Bob likes to do sports with his father. 
                         I think Bob likes to do sports with his friend. 
                         I think Bob likes to do sports with his dog. 
                         I think Bob likes to do sports with his sister. 
                         I think Bob likes to do sports with his cat. 


Комментариев нет:

Отправить комментарий