четверг, 15 ноября 2018 г.

4 клас Урок 2 (2.4)

На цьому уроці ми пригадуємо видатних українських спортсменів. Поговоримо про плавців: Яну Клочкову, яку називали «Золотою рибкою», та Дениса Селантьєва. Ми пишаємося досягненнями українських спортсменів у гімнастиці і нашою найкращою гімнасткою Анною Бессоновою. Тож читаємо зразки та вчимося розповідати про своїх спортивних кумирів.  

 

Пітер: Послухай, Андрій, давай підемо до струмка.
Андрій: З задоволенням. Я люблю плавання та хочу бути  найкращим у плаванні як               відомий український плавець Денис Селантьєв.
Хелен: Я теж захоплююсь плаванням. Моя мрія - бути «Золотою рибкою» як Яна                   Клочкова. 
Пітер: Молодець. А як щодо рибалки? Ми можемо впіймати рибку на гачок.
Хелен: А я можу приготувати її на сковорідці.
Андрій: А я люблю їсти її як чоловік.
Тарас: Тож пішли, Андрію.


Впр. 5 Самостійно: Обери спортивне фото і напиши 3-5 речень про нього.

Зразок: Гімнастика популярна в Україні. Багато дівчат захоплюються цим видом спорту. Він такий чудовий. Анна Бессонова – найкраща у гімнастиці.

Ex. 6. Look and guess where the great Ukrainian athlete, Oleh Blokhin, began to play football. (Подивися і здогадайся, де видатний український спортсмен, Олег Блохін, почав грати у футбол.

             I think Oleh Blokhin started to play football in Zhytomyr.



Комментариев нет:

Отправить комментарий