понедельник, 10 ноября 2014 г.

Граємо на уроці і вдома

1. “What’s this?” 

Малюємо на дошці по одній деталі якогось предмета. 
Учні питають:- Is it a book?
                   - No, it isn’t.
Домальовувати по одній деталі, поки учні не вгадають, що намальовано. (ставити тільки загальні питання)

2. Гра  “Hot cross buns”

"Hot cross buns" - це булочки з зображенням хреста. Такі булочки пекли в Старій Англії у Велику п*ятницю. Продавець вигукував:
                         Hot cross buns, hot cross buns.
                         One a penny, two a penny
                         Hot cross buns.
Цей вірш нагадує російський віршик «Ладушки». Декламувати вірш, супроводжуючи перший і останній рядки хлопками. На слова «one a penny» “показуємо” двома руками одну велику булку, а на слова «two a penny» кожна рука “зображає” по маленькій булочці. 
Можна грати «Продавець-покупець».  Продавець одягає ковпак і декламує вірш, а покупець  показує руками булочки і віддає монету.

3. Однина   -  множина

Називати предмет і показувати числівник (до 10). Учень називає цей предмет у множині з числівником
                                      ball (2) –two balls
                                      doll (5) – five dolls

4. Займенники This – these

Можна працювати в парах. Учні мають однакові набори карток. Один учень бере по одному малюнку зі свого комплекту, кладе на середину парти і називає зображений предмет :
                                    This is a flag. 
Другий учень кладе поруч свій малюнок із зображенням того ж предмету і називає обидва:  
                                    These are flags.


Комментариев нет:

Отправить комментарий