1. “What’s this?”
Малюємо на дошці по одній деталі якогось предмета.
Учні питають:- Is it a book?
- No, it isn’t.
Домальовувати по одній деталі, поки учні не вгадають, що намальовано. (ставити тільки загальні питання)
"Hot cross buns" - це булочки з зображенням хреста. Такі булочки пекли в Старій Англії у Велику п*ятницю. Продавець вигукував:
Hot cross buns, hot cross buns.
One a penny, two a penny
Hot cross buns.
Цей вірш нагадує російський віршик «Ладушки». Декламувати вірш, супроводжуючи перший і останній рядки хлопками. На слова «one a penny» “показуємо” двома руками одну велику булку, а на слова «two a penny» кожна рука “зображає” по маленькій булочці.
Можна грати «Продавець-покупець». Продавець одягає ковпак і декламує вірш, а покупець показує руками булочки і віддає монету.
3. Однина - множина
Називати предмет і показувати числівник (до 10). Учень називає цей предмет у множині з числівником
ball (2) –two balls
doll (5) – five dolls
4. Займенники This – these
Можна працювати в парах. Учні мають однакові набори карток. Один учень бере по одному малюнку зі свого комплекту, кладе на середину парти і називає зображений предмет :
This is a flag.
Другий учень кладе поруч свій малюнок із зображенням того ж предмету і називає обидва:
These are flags.
Комментариев нет:
Отправить комментарий