среда, 5 ноября 2014 г.

Перші кроки до ЗНО



Щоб підготуватися до ЗНО якнайкраще, починаємо з вивчення основних положень програми.

Програма зовнішнього незалежного оцінювання з іноземних мов

МЕТА ЗОВНІШНЬОГО НЕЗАЛЕЖНОГО ОЦІНЮВАННЯ

 Мета — виявити рівень сформованості іншомовної комунікативної компетенції у випускників загаль¬ноосвітніх навчальних закладів відповідно до Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти, чинних навчальних програм та Загальноєвропейських Рекомендацій з мовної освіти.

        ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ОСНОВНИХ СКЛАДОВИХ ТЕСТУ 

ЧАСТИНА І. ЧИТАННЯ

Мета — виявити рівень сформованості вмінь учнів читати і розуміти автентичні тексти самостійно, у визначений проміжок часу (Див. Специфікація тесту з іноземної мови).
Вимоги щодо практичного володіння читанням як видом мовленнєвої діяльності У тестах оцінюється рівень розуміння тексту, уміння випускника узагальнювати зміст прочитаного, виокремлювати ключові слова та визначати значення незнайомих слів за контекстом або словотворчими елементами.Випускник розуміє прочитані автентичні тексти різних жанрів і стилів, що відображають реалії життя та відповідають віковим особливостям випускників шкіл; знаходить та аналізує необхідну інформацію, робить висновки з прочитаного; виділяє головну думку/ідею, диференціює основні факти і другорядну інформацію; аналізує і зіставляє інформацію, розуміє логічні зв’язки між частинами тексту.Випускник читає і розуміє автентичні тексти різних жанрів і видів, розглядаючи їх як джерело різно¬манітної інформації і як засіб оволодіння нею.Добір текстів для читання, а також ситуацій для писемного мовлення має здійснюватись відповідно до тематики спілкування, окресленої в Програмі з іноземних мов. Основними критеріями вибору текстів є їхня автентичність, прозорість, обсяг і відповідність інтересами сучасної молоді.

Форми завдань:

із вибором правильної відповіді;
на встановлення відповідності (добір логічних пар);
на заповнення пропусків у тексті;
знаходження аргументів та висновків;
вибір назв абзаців тексту із запропонованих назв.

Типи текстів:

статті із періодичних видань;
листи (особисті, ділові тощо);
оголошення, реклама;
розклади (уроків, руху поїздів тощо);
меню, кулінарні рецепти;
програми (телевізійні, радіо тощо);
особисті нотатки, повідомлення;
уривки художніх творів.

Випускники повинні вміти: виокремлювати загальну інформацію із документів, що використовуються в повсякденному спіл¬куванні (короткі повідомлення для друзів, оголошення, проспекти, меню і т.д.); знаходити загальну та детальну інформацію із документів, що використовуються в повсякденному житті (оголошення, проспекти, меню, розклад руху поїздів тощо); виділяти детальну інформацію про осіб, факти, події тощо; розрізняти фактографічну інформацію і враження; надавати точну та детальну інформацію в текстах, що стосується повсякденного життя, написаних розмовною літературною мовою; сприймати точки зору авторів на конкретні та абстрактні теми; розуміти різножанрові тексти, включаючи уривки художніх творів та творів публіцистичного стилю; розуміти структуру тексту і розпізнавати зв’язки між його частинами.

Комментариев нет:

Отправить комментарий