среда, 5 ноября 2014 г.

Продовжуємо вивчати програму ЗНО



ЧАСТИНА II. ВИКОРИСТАННЯ МОВИ

Мета — визначити рівень володіння лексичним та граматичним матеріалом, що дадуть можливість учням вільно спілкуватися. 




Вимоги щодо практичного володіння лексичним та граматичним матеріалом 

 У тестах оцінюється рівень знань лексичного і граматичного матеріалу випускників середніх шкіл. Випускник вміє аналізувати і зіставляти інформацію, добирати синоніми, фразові дієслова відповідно до контексту, розуміє логічні зв’язки у тексті.

Форми завдань:

із вибором однієї правильної відповіді:

Завдання полягає у тому, щоб випускник вибрав одну правильну відповідь із чотирьох запропонованих варіантів відповідей.

заповнення пропусків у тексті:

Завдання полягає в тому, щоб випускник заповнив пропуски в тексті, використовуючи запропоновані :лова або словосполучення. Вибір здійснюється відповідно до мети, знань, навичок та вмінь, що переві¬ряються з лексики чи граматики.

Забезпечення:      Автентичні тексти невеликі за обсягом.

Завдання завжди пов’язані із ситуаціями спілкування згідно з чинними навчальними програмами.

Випускники повинні вміти:  ідентифікувати та вибирати правильні формулювання для вживання в мові лексичних одиниць та граматичних конструкцій в процесі писемного спілкування.

У тестах використовуються зразки писемного мовлення країни, мова якої вивчається. Уміння випускників перевіряються за допомогою тестових завдань множинного вибору (з вибором однієї правильної відповіді).Тест складається із коротких текстів/уривків текстів обсягом до 200 слів, які перевіряють розуміння інструкцій, офіційних повідомлень та рекламних оголошень, а також уривків із рекламних буклетів, лис¬тів, газет, журналів.

Комментариев нет:

Отправить комментарий