пятница, 11 ноября 2016 г.

1 клас Урок № 29

Розпочинаємо наступну тему: Toys (Iграшки). Вона, безумовно, дуже цікава, тому що ці речі оточують дітей з самого дитинства. Розповідати про улюблені іграшки нам допоможуть герої казки Є.Т.А. Гофмана «Лускунчик та мишачий король». По мотивам цієї казки є балет П. І. Чайковського на лібрето Маріуса Петіпа. Бажано подивитися мультфільм «Лускунчик», який зявився на екранах телевізорів у 1979 році і чарує нас музикою П. І. Чайковського.

Давай подаруємо другу іграшку

Дітям частіше дарують іграшки на різні свята та на День народження. І наша дівчинка отримала  багато подарунків. Вона питає у тата: “What is it, Dad?”(Що це, тато?). І він відповідає: “It’s a toy. Take it, please.” (Це іграшка. Візьми її.)

Пригадуємо різні предмети та іграшки та складаємо подібні діалоги (впр.2):

  What’s this? (Що це?) - It’s a balloon. (Це кулька.)


* Зверніть увагу на скорочену форму What’s, It’s. У даних виразах апостроф означає загублену літеру і (What’s =What is, It’s=It is

Ми можемо також назвати, якого кольору іграшки на малюнку (впр.3): ”The dog is brown.” та розгадати загадки вправи 4, пригадавши інші прикметники: small (маленький), funny (кумедний), nice (гарний).

Ми вже подорослішали і можемо розпочати вивчення англійських літер. Їх 26: 6 голосних та 20 приголосних. Розпочнемо з двох голосних: Aa, Ii . Знаходимо їх на малюнку уроку, вчимося писати та починаємо складати їх у чарівний конвертик з літерами, бо на уроці і вдома ми будемо з ними працювати, постійно поповнюючи, поки не зберемо і не вивчимо всі 26. 

Вдома розігруємо діалоги за зразком впр.5 та малюємо у друкованому зошиті свою улюблену іграшку. У домашньому завданні ми помічаємо РЗ с…. (робочий зошит, сторінка..) та сторінки підручника.



Комментариев нет:

Отправить комментарий