вторник, 22 ноября 2016 г.

2 клас Урок 28

Поговоримо про початок уроку   Talk about a lesson start

Ми вже другий рік навчаємося у школі. Вже знаємо багато речей. І зараз поговоримо про початок занять. На початку уроку вчитель вітає учнів: "Good morning, children. Please, sit down." (Добрий ранок. Сідайте.) Інколи учень може спізнитися. Урок вже розпочався, тому слід спитати дозволу увійти: "May I come in?" (Можна я увійду?) та вибачитися за спізнення: "I am sorry. I am late." (Вибачте. Я спізнився.). "Never mind." ( Нічого страшного.), відповідає вчитель.

Пісенька "I am sorry, I am late." (Вибачте. Я спізнився.) допоможе вивчити ці фрази.

Пам'ятаємо, що коли ми питаємо дозволу  щось зробити , ми використовуємо "May I..." (Можна я…).Тренуємо подібні речення, питаючи дозволу щось взяти або зробити.

У розділі «Читання» вчимо буквосполучення ch - [t∫]  та ea - [i:], читаємо  та перекладаємо речення про школу:
         This is my classroom.(Це моя класна кімната.)
         The teacher is at the board. (вчитель біля дошки.)
     My classmates are at the desks. (Мої однокласники (знаходяться) за партами.)
         I am late. What can I do? (Я спізнився. Що я можу зробити?)
I, звісно, даємо відповідь: 
         May I come in? I am sorry, I am late.  
         (Можна увійти. Вибачте.Я спізнився.)

Вчимо ці речення і використовуємо, коли спізнюємося. У друкованому зошиті не забуваємо прочитати діалог (який ми утворюємо у класі, читаємо та перекладаємо), та написати речення за зразком. У підручнику багато зразків. Користуйтеся!

Комментариев нет:

Отправить комментарий