Давай порадіємо за друга
Як Ви пам'ятаєте, Лускунчик перетворився на чарівного принца, бо з загибеллю Мишачого короля розвіялися чари, накладені Мишачою королевою. Тому ми читаємо: “I am not the Nutcracker doll. I am your prince.” (Я не Лускунчик. Я твій принц.) І здивована Клара вигукує: “Wow! That’s great!”(О! Це чудово!)
І тепер уявляємо себе Лускунчиком і перелічуємо всі іграшки на ялинці: “I have got a plane,…”
Вчимося казати протилежне за зразком:
Are you the Mouse king? – No, I am not. I am the prince.
(Ти Мишачий король? – Ні. Я принц.)
Are you a dog? – No, I am not. I am a cat. (Ти пес? – Ні. Я кіт.)
Are you a robot? – No, I am not. I am a doll. (Ти робот? – Ні. Я лялька.)
Are you a mouse? – No, I am not. I am a rabbit. (Ти мишка? – Ні. Я кролик.)
Наспів “Are you happy?” (Ти щасливий?) допоможе нам порадіти, що короля немає: “Hooray! The Mouse King is away!” (Ура! Короля немає.(Він пішов геть).) І на питання, чи ти щасливий, відповідати: “Yes, I am.” ( Так). “Me, too.” (І я також.)
Нові приголосні Tt [t], Ww [w] знаходимо у словах на малюнку уроку та пригадуємо знайомі слова з цими літерами:
Tt: toy, tree, ten, teddy-bear, white, what,
Ww: what, white, wow
Ми вже знаємо половину алфавіту. Не забувайте постійно повторювати, писати ці літери, пригадувати слова, де є ці літери. Поступово ми навчимося читати самостійно. Далека дорога до вміння гарно читати починається з літер, які ми вчимо зараз. Тож допоможіть собі зараз: виконуйте подібні завдання якомога частіше: на шляху до школи і додому, готуючи обід (коли дитина сидить поряд і повторює літери) або граючи з іграшками.
Комментариев нет:
Отправить комментарий