Поговоримо про шкільні речі Talk about school things
У школі нам потрібно багато речей: book (книжка), pencil – box (пенал), ruler (лінійка), pen (ручка), pencil (олівець), eraser (гумка), copy – book (зошит), schoolbag (портфель), bookmark (bookmarker) (закладка для книжок). У класі є багато предметів: blackboard (дошка), desk (парта), window (вікно).
Всі перелічені предмети слід вміти вживати і в однині, коли ви розповідаєте про себе, і у множині, бо дітей у класі багато, і кожен має подібні речі. Тож добре вчимо, як утворюється множина іменників. Ми усно називали предмети у множині books, pencil –boxes, rulers, pens, pencils, erasers, copy – books, school bags, book marks (book markers), desks, windows.
Давайте вивчимо, як же правильно писати.
До іменника додаємо суфікс -s або -es . Читати будемо по-різному, в залежності від кінцевого звука: після дзвінких та голосних легше промовити дзвінкий, то ж читаємо [z], а після глухих – [s] . Після шиплячих та свистячих ми подібні звуки не почуємо, тому промовляємо [iz]. (Читаємо тут)
Тренуємо читання множини іменників у вправі 5 підручника та записуємо подібні слова у впр. 7. У друкованому зошиті читаємо речення, складаємо за зразком, з поданих літер складаємо слова та записуємо з ними речення (підказка у підручнику). І остання частина вправи 21 – намалювати свої шкільні речі, які є у портфелі і описати їх.
Не забувайте, що працювати краще кожного дня потроху, промовляти багато разів речення з підручника, читати, писати. Постійно повторюйте звуки! Правильно читати можна тільки по транскрипції, тому можна відкривати словничок і прочитувати транскрипцію слів (навідь незнайомих). У 2 семестрі ми вже будемо записувати слова у словничок самостійно. Я почну це робити у ваших зошитах (96 аркушів), а діти продовжать. Тоді ви зможете досягти якихось результатів. Успіхів вам. Звертайтеся за допомогою, читайте на блозі інші рубрики.
Комментариев нет:
Отправить комментарий