вторник, 4 сентября 2018 г.

4 клас Урок 2

Ex. 4. Listen and role-play. (Послухай та розіграй)

                  WE ARE IN GRADE FOUR
Danylo: Hi, Ann. Glad to see you in Grade Four. You                  look great in your new school uniform.
Ann: Thank you, Danylo. You have grown this summer.          You are taller and stronger now.


Danylo: Glad to hear it. I was working hard for it: swimming, running and jumping all                  summer long. And what did you do in summer?
Ann: Unfortunately, my parents were working in summer. So, I stayed in the city and              spent a lot of time indoors.
Danylo: But I think you also had a lot of fun. You are the best reader in our class and a            good storyteller. I bet you’ve read a lot and can tell us new stories.
Ann: Right you are. I have a new book about the English May Queen with lots of pictures          in my bag. Let’s look at it together.
Danylo: That’s a good idea.

                                              Ми у 4 класі.

Данило: Привіт, Аня. Радий бачити тебе у 4 класі. Ти чудово виглядаєш у своїй новій               шкільній формі.
Аня: Дякую, Данило. Ти виріс цього літа. Ти вищий і сильніший зараз.
Данило: Радий це чути. Я працював наполегливо над цим: плавав, бігав і стрибав             все літо. А що ти робила влітку?
Аня: Нажаль, мої батьки працювали влітку. Тому я залишалася у місті і провела                 багато часу у приміщенні.  
Данило: Але я гадаю, що ти також багато розважалася. Ти найкращий читач у                  нашому класі і гарний розповідач. Можу посперечатися, що ти багато прочитала         і можеш розповісти нам нові історії.
Аня:Ти правий. У мене  у портфелі є нова книжка про англійську Травневу Королеву         з багатьма малюнками. Давай подивимося її разом.
Данило: Це гарна ідея. 

5. Talk with your friend about your summer time. 
    (Поговори з другом про літній час)

Сьогодні мій перший день у школі. Я у 4 класі зараз. Я  побачив своїх друзів на шкільному подвір’ї. Деякі з них дуже виросли. Мій найкращий друг став вище. Ми говорили про літні канікули. Я був радий побачити друзів.



(Подивися і поговори про свята і традиції, які ти вчив у 3 класі)

We learnt about Mother’s Day in Ukraine and the tradition to present mothers with flowers on that day.






Повторюємо три форми дієслів і тренуємо утворення речень у минулому часі.



Комментариев нет:

Отправить комментарий