среда, 12 сентября 2018 г.

4 клас Урок 3 (1.1)


(Прочитай і скажи, яких друзів мають ці діти)


                                             Про друзів   

Андрій: У мене багато друзів. Ми часто проводимо вільний час разом. Ми можемо піти у парк, у кінотеатр або на каток. Між іншим, мої друзі навчили мене кататися на ковзанах. Це приводить нас у гарний настрій. Немає нічого кращого, ніж дружба, як ви знаєте.

Ганна: У мене 2 дуже гарних друга. Наші інтереси схожі. По – перше, ми обожнюємо шоколад. Мої друзі часто дають мені шоколад (пригощають мене). По – друге, ми всі полюбляємо читання (читати). Ми любимо читати пригодницькі книжки. Ми часто розповiдаємо один одному цiкавi iсторii. Це дуже весело.

Тарас: Нік - мій найкращий друг. Він мій однокласник. Він завжди допомагає мені, коли я в біді. Інколи у мене проблеми у школі. Тоді ми робимо домашню роботу разом. Нік часто каже мені: ,, Не хвилюйся, все буде гаразд." Нік – справжній друг.













     (Правильно чи неправильно?)

             1. True.
             2. True.
             3. False. Nick helps his friend Taras with his hometasks.
             4. False. Taras often looks upset.
             5. True. 


(Поговори з друзями про дружбу.)

I have got a lot of friends.  Our interests are alike. First, we adore reading. Second, we are all fond of sports. We often play ball games.  It gets us into a cheerful mood.   My friends always help me when I’m in trouble.  There is no ship like friendship, you know. 

(Напиши про дружбу у нотатці – подяці. Зроби сам. Зроби нотатку – подяку для свого друга.)

Dear Andrew,
Thank you so much for your help. I like playing badminton. And you taught me how to plat this game. So we can play together. It gets us into a cheerful mood. You are a real friend. People say, “There is no ship like friendship.” It’s true.
                                                                                                    Yours, …

Комментариев нет:

Отправить комментарий