среда, 17 октября 2018 г.

4 клас Урок 2 (2.1)


Продовжуємо розмову про свій вільний час, про те, що ми можемо робити та що любимо робити, коли маємо вільну хвилинку.


4. Listen and role-play. (Поcлухай та розіграй).

                                  FREE-TIME TALK

Jack: Hey, Jane, what do you like to do in your free time?
Jane: I like to cook with my grandma. I can cook the tastiest food, such as pancakes.                And I often go shopping with my mum. The sportswear department is my favourite.            So, how do you spend your free time?
Jack: I adore climbing up hills. I can climb the highest hill with our sports club. It’s                    fantastic!
Jane: It really is! I also like sports. My friends and I often roller skate in the park. They             say I’m the fastest of them all.
Jack: Great! And can you ride a bike?
Jane: No, I can’t.
Jack: I can teach you if you like.
Jane: Thank you. You are so kind.

                              РОЗМОВА ПРО ВІЛЬНИЙ ЧАС

Джек: Ей, Джейн, що ти любиш робити у вільний час?
Джейн: Мені подобається готувати з бабусею. Я можу приготувати найсмачніші                    страви, такі як млинці. І я часто ходжу по магазинах з мамою. Відділ                             спортивного одягу є моїм улюбленим. Отже, як ти проводиш свій вільний час?
Джек: Я обожнюю підніматися на пагорби. Я можу піднятися на найвищий пагорб з              нашим спортивним клубом. Це фантастично!
Джейн: Дійсно так! Я також люблю спорт. Мої друзі та я часто катаємося на роликах            у парку. Кажуть, що я найшвидша з усіх.
Джек: Чудово! А чи ти можеш їздити на велосипеді?
Джейн: Ні, не можу.
Джек: Я можу навчити тебе, якщо хочеш.
Джейн: Дякую. Ти такий добрий.

                                      Remember!

                         I can cook the tastiest food.
                         I can climb up the highest hill.
                         I am the fastest of them all.

Зверніть увагу на виділені слова. Ми часто порівнюємо людей або предмети. Нам потрібні помічники, суфікси, які допоможуть утворити вищий ступінь -er (коли порівнюємо 2 предмети – higher, longer, bigger) і найвищий ступінь -- est, (коли бажаємо сказати, що ця людина або предмет  the highest (найвищий), the longest (найдовший), the biggest (найбільший). 

                         high – higher – the highest
                         long – longer – the longest
                         big – bigger – the biggest



            Вчимо ступені порівняння прикметників.


Приклад: Я люблю малювати. Я маю (беру) уроки малювання у неділю. Я можу добре малювати тварин. Це найкумедніший малюнок мого песика Рекса.

  Ex. 6 Look and guess what sport Jack is good at.
(Подивися  і скажи,  у якому виді спорту Джек гарний)

                    I think Jack is good at climbing up the hills.
                    I think Jack is good at riding a bike.
                    I think Jack is good at playing football.



Комментариев нет:

Отправить комментарий