вторник, 23 октября 2018 г.

4 клас Урок 2 (2.2)



Людина може мати не одне, а декілька захоплень. Дуже приємно поділитися з друзями своїми досягненнями та продемонструвати результати своєї роботи. Тож продовжуємо розмову на цю тему, використовуючи діалог - зразок підручника.



Ex. 4. Listen and role-play. (Послухай та розіграй)

                                HOBBIES

Bess: Hey, Nelly, what’s your hobby?
Nelly: Personally, I adore bird watching and I like to feed nestlings. They are so funny!
Bess: That’s cool!
Nelly: Yes, it is. And what about your hobby?
Bess: I enjoy knitting and embroidering. Look, Nelly, I’ve embroidered this kerchief                    myself!
Nelly: It is so beautiful! How clever of you! Are you interested in sewing?
Bess: Sure. Sometimes I make dresses for my dolls.
Nelly: That’s my other hobby, too. I can show you my doll’s new dress.
Bess: Great!

                            ЗАХОПЛЕННЯ

Бесс: Ей, Неллі, яке твоє хобі?
Неллі: Особисто я обожнюю спостереження за птахами, і я люблю годувати пташенят.           Вони такі смішні!
Бесс: Це круто!
Неллі: Так, це так і є. А як щодо твого хобі?
Бесс: Мені подобається в'язання та вишивка. Подивіться, Неллі, я сама вишила цю               хустинку!
Неллі: Це так красиво (Вона така красива!) Яка ти розумнця! Ти цікавишся шиттям?
Бесс: Звичайно. Іноді я роблю одяг для моїх ляльок.
Неллі: Це теж моє інше хобі. Я можу показати тобі нове плаття моєї ляльки.
Бесс: Чудово!

Ex. 5. Talk with a friend about your hobbies. 
         (Поговори з другом про свої захоплення)


Самостійно: Намалюй те, що ти можеш робити  сам і напиши 3-5 речень.

Зразок: Я цікавлюсь моделюванням. Я можу робити моделі літаків та кораблів. Це моя улюблена модель.

Ex. 6 Look and guess what pet each girl (Elizabeth, Barbara, nelly and Bess) has got. (Подивися і здогадайся, якого улюбленця має кожна з дівчаток (Елізабет, Барбара, Нелі та Бес)

                        I think Elizabeth has got a cat.
                        I think Barbara has got a dog.
                        I think Nelly has got a hamster.
                        I think Bess has got a parrot.


Комментариев нет:

Отправить комментарий