среда, 24 октября 2018 г.

4 клас Урок 3 (2.2)

Дівчата,  про яких ми читали віршик, знайомлять нас зі своїм найулюбленішим захопленням. Читаємо текст – зразок і вчимося розповідати про своє хобі. Робимо запис у свій щоденничок.



     Впр. 7  Прочитай і скажи, що дівчати показали у школі.

                                            Друзі та їхні захоплення

 Елізабет, Барбара, Нелі та Бес – гарні подружки. Вони полюбляють тварин та птахів. Кожна дівчинка має улюбленця вдома. Елізабет має кота, Барбара - собаку, Нелі має хом’яка, а Бес має папугу.
 Але їхне улюблене захоплення – спостереження за птахами. Кожної весни дівчата йдуть до лісу спостерігати за птахами та годувати молодих пташенят.
Окрім того, Елізабет збирає фото різних птахів Вона має найбільшу колекцію в класі. Барбара цікавиться  малюванням і малює малюнки  найкращих птахів у своєму альбомі. Нелі та Бес полюбляють вишивати (зображення) птахів. Подружки показали свої роботи у школі. Їхнім однокласникам вони (роботи) дуже сподобалися. 



Впр. 8 Правильно чи неправильно?

1. False. Elizabeth has got a cat in the house.
2. True
3. False. The girls  go to the forest every spring.
4. True
5. True


Впр. 9 Поговори з друзями про соє захоплення.

 My  hobby is ...



 Впр. 10 Напиши про своє захоплення у щоденник. Почни так:

 Дорогий щоденник, 
    Я хочу  розповісти тобі про моє захоплення. Я цікавлюся… Я люблю…  Я можу… Інколи я полюбляю…. Мої друзі кажуть, що…. Я маю….(У мене є… )  Я гадаю…

 Зроби сам: Зроби кольоровий малюнок своїх захоплень для свого щоденника.



Комментариев нет:

Отправить комментарий