среда, 3 октября 2018 г.

4 клас Урок 3 (1.4)

Ми вже багато вміємо. Пригадуємо, чому ми навчилися,  і хто допоміг нам це зробити.

The whole world is around me. I learnt to smell the flowers from my friend, the butterfly. I learnt to explore the earth from my friend, the ant. I leant to sing from my friends, the birds. 
         Lucky me! Lucky you?

Впр. 7 Прочитай і скажи, чому навчилася Лізі в людей і в світу навколо неї.

                                                      Мої друзі

 Моє ім’я Лізі. У мене так багато друзів! Це мої батьки, вчителі, однокласники, домашні улюбленці і весь широкий світ навколо мене. Я багато чому навчилася в кожного з них.
  Мої мама і тато дуже добрі і люблячі люди, тому я навчилася любити свою сімю  в них. Мої вчителі знають багато про англійську мову, математику і таке інше, тому я вчилася навчатися в них. Мої однокласники веселі і творчі, тому я вчилася грати в різні ігри в них. 
  Мої домашні улюбленці теж мої гарні друзі. У мене є кіт, собака і поні. Коли я була немовлям, я вчилася ходити в мого друга - кота, і я вчилася стрибати в свого друга – собаки. Я також вчилася бігати в свого друга – поні.
  Цілий світ навколо мене. Я вчилася нюхати квіти в свого друга, метелика. Я вчилася досліджувати землю в свого друга, мурахи. Я вчилася співати в своїх друзів, птахів.
  Мені пощастило. А тобі (пощастило)?

Ex. 8. Label the pictures. (Підпиши малюнки)

                       Lizzy learnt to love her family from her parents.
                       Lizzy learnt to run from her pet, the pony.
                       The whole world is around Lizzy.
                       Lizzy learnt to smell the flowers from her butterfly.

Ex. 9. Talk with friends about what you learnt from people and the world around you. (Поговори з друзями про те, чому ти навчився в людей і світу навколо тебе.)

Personally, I learnt a lot from people and the whole wide world around me. I learnt to smell the flowers from my friend, the butterfly. I learnt to explore the earth from my friend, the ant. I leant to sing from my friends, the birds. I learnt to love my family from my parents.
Besides, I have got a cat (dog). I also learnt to run and jump from it. Lucky  me!

Ex. 10. Write a thank you note to your friends. Use 
   (Напиши лист – подяку своїм друзям Використовуй:…)
        My dear friends,
Thank you so much! I learnt … from …
Yours, … .

Do it Yourself! Make a picture for your thank you note.
     (Самостійно: Зроби малюнок для свого листа – подяки.)

Комментариев нет:

Отправить комментарий