Час перерви між 1 і 2 семестрами триває. Ми досягли певних успіхів у вивченні англійської мови: знаємо алфавіт і можемо розповідати про свої іграшки, сім'ю та друзів, про одяг. Наприкінці семестру ми почали вивчати зонішність людей та казкових героїв. Дивимося казку «Піноккіо» («Буратино»).
Урок № 54, стор. 84 -85
Частини тіла: nose - ніс, face - обличчя, mouth - рот, body - тіло.
Описуємо свою зовнішність та зовнішність друга:
My head is big. My face is small. My mouth is red. My body is small.
(Моя голова велика. Моє обличчя маленьке. Мій рот червоний. Моє тіло маленьке.)
This is my friend. His name is Tom. His mouth is red….
( Це мій друг. Його звуть Том. Його рот червоний....)
Називаємо свою іграшку і описумо її:
This is a Nutcracker. Its head is big.
(Це Лускунчик. Його голова велика.)
Вправа 5,стор. 85. Називаємо літери в словах mouth, head, face, Pinоcchio
Вправа 6, стор. 85. Надані слова з літерою Оо. Читаємо слова, називаємо літери, які є у всих цих словах.
boy no body
toy so long
nose got
Урок № 55, стор. 86 – 87
Повторюємо частини тіла : eye - око, ear - вухо, hand - рука, foot - нога. Всі ці слова краще брати у множині, бо у нас 2 ears (2 вуха), 2 eyes (2 ока), 2 hands (2 руки) та 2 feet (2 ноги). І знову описуємо себе, друга або іграшку:
I have got two eyes and two ears.
( У мене 2 ока та 2 вуха.)
She has got brown eyes and a red mouth.
(У неї карі очі та червоний рот.)
Вправа 6, стор. 87 надає слова з літерою Нh . Називаємо слова по літерам та читаємо їх.
hand head he
have help his
has him
Ці 2 уроки ми розбирали у класі наприкінці 1 семестру. Тому можна їх повторити і закріпити знання алфавіту. У мене прохання до всих батьків: ні в якому разі не просіть дитину писати завдання у друкованому зошиті наперед. Сенсу в цьому немає. Дитина бездумно пише незнайомі слова, не розбираючи, нічого не запам'ятовує. А на уроці, коли ми виконуємо завдання з класом, така дитина відволікається, не пише (бо у неї все це вже є) і не запам'ятовує. Ми у класі дійшли тільки до стор. 42 ( у робочому зошиті) і тільки впр. 32 на цій сторінці.
Щоб дитина не забула вивчене, краще постійно повторювати. Робити це потрібно часто, але не довго. Новий матеріал брати не будемо. Повторюємо алфавіт. Одного разу можна взяти всі літери в руку і називати верхню, відкидаючи правильно названу (а неправильну класти треба вниз і промовити ще раз, коли дійде черга). Промовляти літери до тих пір, поки в руці не залишиться жодної літери. Іншим разом попросити дитину розкласти літери на столі у будь – якому порядку і назвати їх. Потім скажіть розкласти в алфавітному порядку. А для цього повторюємо пісеньку про алфавіт. Дитина співає пісеньку і складає літери в алфавітному порядку. На уроках нам це робити треба якомога швидше, бо часу у нас небагато. Тому вдома складаємо літери, починаючи з верхнього рядочка (6 літер), викладаємо таких 4 рядочки (батьки знають, що 4х6 =24) і залишаються ще 2 літери. Таким чином дитина навчиться швидко викладати літери, і в класі ми зможемо не витрачати час на це, а грати, складаючи слова. (Можна викладати 5 рядочків по 5 літер і одна збоку. Як зручніше дитині. Але 4 рядочки по 6 літер краще, бо за партою сидять 2 учні, їм потрібно розміщувати свої літери, не переплутати, а потім ще й складати слова).
На блозі я вже розміщувала матеріал про важливість ігор у житті дитини. Прочитати можна тут і тут. Не забувайте, що батькам слід підтримувати дитину, допомагати робити перші кроки не тільки при вивченні рідної мови, а й іноземної. 30-35 хвилин уроку не дають можливості ретельно відпрацювати все у школі. Тому Ваша допомога безцінна. Дякую за розуміння та підтримку. Успіхів усим нам у вивченні дуже цікавої англійської мови!
Комментариев нет:
Отправить комментарий