понедельник, 18 января 2016 г.

Працюємо дистанційно. 5 клас

Нажаль, ми не завжди можемо керувати ситуацією і виконувати те, що заплановано. Епідемія грипу зараз порушила  роботу другого семестру. Але ви вже доволі дорослі і можете виконувати окремі завдання самостійно, щоб полегшити роботу, коли повернемося до класних кімнат.


Другий семестр 5 класу мі розпочинаємо темою, з якою зустрічаємося щодня: “Nature and Weather” («Природа та погода»). Ми вже знаємо багато слів, бо почали розмову про сезони та погоду ще у 2 класі.




1 урок: 

Ex. 1, p. 98. Refresh the words and act out short dialogues as in the example. (Повторюємо слова. Незнайомі слова допишіть  у словничок та вивчить. Пробуємо скласти діалоги за зразком , використовуючи слова вправи).

Ex. 2, p. 99. Talk about the weather as in the example. (Описуємо погоду сьогодні та вчора за зразком).

Ex. 3, p. 99-100. Read and match the postcards to the pictures. (Невеличкі тексти впр. 3 треба поєднати з малюнкамиі).

Ex. 4, p. 100. Read and choose the correct items to complete the sentences (виконати завдання по текстам у впр 4).

Ex. 5, p. 100. Use the words from the box to say what the children can do on such a day. (Впр. 5 – робота зі словником. Прочитайте і випишіть незнайомі слова. Ці вирази можна використовувати для опису погоди на малюнках та того, що діти можуть робити в таку погоду).

Ex. 6, p. 101. Write 7-8 sentences about different kinds of weather. (В зошитах письмово виконайте впр. 6. Треба написати 7-8 речень про різну погоду, використовуюи питання як план).

2 урок: 

Ex. 2, p. 101. Describe the weather in that season (4 pictures) in Ukraine as in the example. (У вправі 2 ви бачите 4 малюнки з різними сезонами. Опишіть погоду в ці сезони в Україні).

Ex. 3, p. 101 – 102. Read what children say about their favourite season. Match them to the photos of Ex. 2 (Впр. 3 має 4 коротенькі тексти, які вам слід прочитати і співвіднести з сезонами впр. 2).

Ex. 4, p. 102. Agree or disagree. Correct the wrong statements. (Після текстів є завдання 4, де ви маєте прочитати речення і подумати, чи вони правильні, чи неправильні. Якщо речення неправильні, виправляємо їх).

Ex. 5, p. 102. Describe your favourite season (Домашнім завданням буде описати свій улюблений сезон як у прикладі впр 5. Можна у вигляді діалогу, а можно і монологом).

3 урок:

Ex. 1, 2, p. 103. Match the sentences to the pictures.(Описуємо погоду за зразком по малюнкам впр 1, 2).

Ex. 3, p. 103 – 104. Read the text (Далі читаємо текст про сезони у Великій Британії. Не забуваємо виписувати нрезнайомі слова та вчити їх.).


Ex. 4, p. 104. Write the sentences using the degrees of comparison of adjectives. (Для виконання письмової вправи 4 необхідно повторити ступені порівняння прикметників. Повтори матеріал тут і виконуй!)

У друкованому зошиті можна виконувати завдання цих перших трьох уроків за бажанням. Ми їх виконаємо або перевіримо те, що ви зробили самостійно, коли зустрінемося.

Комментариев нет:

Отправить комментарий