понедельник, 25 января 2016 г.

Працюємо дистанційно. 11 клас (другий тиждень)

Урок №4 Grammar point. Active Voice - Passive Voice.


Граматична мозаїка. Повторюємо активний та пасивний стан (дивись тут). Можна скористатися таблицею. (скачай тут і тут)



Ex. 1, р. 142. Complete the sentences by changing the verbs in brackets into the correct present tense forms. Закінчить речення, змінюючи дієслова з дужок у правильний теперішній час активного чи пасивного стану. Не забувайте підкреслювати присудки і визначати час.

Ex. 2, р. 142. Refer the sentences to the appropriate tense forms in Passive. Визначте правильний час пасивного стану і запишіть цифру і літеру в зошиті.

Ex. 3, р. 142. Choose the correct tense form to complete each sentence. Вибери правильну часову форму, щоби закінчитти кожне речення. Запиши, визначаючи присудок і час.

Ex. 4, р. 143. Rewrite the following sentences using “It” as a subject. Перепишіть речення, використовуючи “It”як новий підмет. 

В англійській мові інформацію можна передавати різними способами. Англійці часто вживають безособові речення з підметом  “It” . Наші називні речення типу «Весна.», «Холодно.» англійці передадуть реченнями з “It” (It is spring. It is cold.) , бо в англійському реченні обов’язково має бути підмет і присудок. Речення типу “People say…”(«Люди кажуть...») теж можна замінити реченнями з “It”. Але дієслово з активного стану переходить у пасивний. 
                                      People say that it is never too late.
                                      It is said that it is never too late.

Можна також працювати з дієсловами know, believe, consider, think, report, expect, understand.

Ex.1,р. 144 Подивіться на схему взаємозв’язків між  різними частинами оточуючого середовища та  виконайте Ex. 2, р. 144. Think how the phenomena in both the columns can be connected. Подумайте, як явища з першого стовпчика можуть бути пов’язані з наслідками з другого та запишіть знайдені пари у зошит.

Урок № 5. The Infinitive.

Повторюємо тему “The Infinitive” («Інфінітив») (Читаємо тут, тут і тут). Стор. 143 має таблицю з формами інфінітива. За допомогою інфінітива можна скоротити деякі речення. На минулому уроці ми розглядали приклади з безособовим “It”. Подібні речення теж скорочуємо, вживаючи складну інфінітивну конструкцію (The Nominative-with-the-Infinitive Construction (“називний відмінок з інфінітивом”), або the Subjective Infinitive Construction  - складний підмет – читай тут). Будьте обережними з вибором інфінітива, пам'ятайте, що перфектний інфінітив покаєує, що дія, виражена  інфінітивом, відбувалася раніше. Спробуйте переробити речення впр. 5, стор. 143. Rewrite the following sentences starting with given words.

Ex. 4, р.145. Choose one of the problems and prepare the report on it. Виберіть проблему зі списку вправи та підготуйте невелику доповідь, в якій вкажіть, чому Ви вважаєте цю проблему важливою, як відносяться до цієї проблеми, чи можливо змінити ситуацію на краще і що, на вашу думку, може бути зроблено для цього.

Homework. Домашнім завданням буде розповідь про одну з проблем середовища. Можна скористатися впр. 5, стор. 145 або матеріалом, який Ви підібрали для впр. 4.

Урок №6

Ex. 2, р. 146 -148. Learn new words. Read five short conversations. Choose one of them and act out with a friend. Запишіть нові слова у словник, вивчіть їх. Прочитайте і перекладіть короткі діалоги (нові слова – у словник, транскрипцію можна подивитися тут). Вибери один з діалогів та вивчи за ролями з другом.

Ex. 3, р. 148. Match the words with their definitions. Поєднай слова з їхніми визначеннями.

Homework. Ex. 4, p. 149 -150. Домашнім завданням буде впр. 4 тор. 149 – 150. Прочитати тексти, знайти їм заголовки.

Комментариев нет:

Отправить комментарий