вторник, 19 января 2016 г.

Працюємо дистанційно. 4 клас

Другий семестр в 4 класі розпочинаємо з близької кожному учню теми "School life"(«Шкільне життя»).
У нас 2 уроки на тиждень. Тому зараз Ви можете виконати завдання першого тижня.

Урок №1 

У першій вправі слід прочитати і перекласти діалог про британських школярів. Зверніть увагу на виділені синім кольором словосполучення. Записуємо їх у словник  і вчимо. 
infant school [ˈɪnfənt skuːl] - початкова школа  в Англії; nursery school [ˈnɜːsəri] - дитячий садок; junior school ['dʒuːnɪə] - середня школа  в Англії; do sums [də 'sʌmz] - вирішувати задачі; age  [eɪdʒ] - вік



Після читання та перекладу слід у зошиті письмово виконати другу вправу: закінчити речення , використовуючи текст впр. 1


У впр. 3 читаємо назви предметів та співвідносимо їх з малюнками у розкладі. Потім записуємо у зошит 3 речення про предмети, які ти  маєш у понеділок (перепишемо зразок), у вівторок та середу (складаємо самостійно).   Деякі предмети ми вивчали у молодших класах. Незнайомі виписуємо у словничок і вчимо:

аrt [ɑːt] - малювання (мистецтво), PE ['piːˈ'iː](Physical Exercises ['fɪzɪkl̩ ˈeksəsaɪzɪz]) - фізкультура, Nature Study ['neɪtʃə ˈstʌdi'ї - природознавство, Handicrafts ['hændɪkrɑːfts] - трудове навчання,  Computer Study [kəmˈpjuːtə ˈstʌdi] - інформатика


У 4 вправі складаємо питання про порядок уроків у понеділок, вівторок та середу, який урок перший, другий і т.і. Використовуємо порядкові числівники. (Повтори тут. Таблицю скачай тут). Прочитайте зразок і потренуйте складання власних речень. (Можна записати у зошит 1 – 2 питання і відповіді).


А 5 вправа - це письмове завдання. У зошит слід переписати речення, але автори наробили багато помилок: всі слова записали з маленької літери. Вам треба пригадати, що перше слово і власні назви пишемо з великої літери. 

 Урок №2 

Прочитайте і перекладіть лист Стіва про шкільне життя в Україні. Випишіть і вивчить слова та вирази з тексту :  day off ['deɪ 'ɒf] - вихідний, learn [lɜːn]- вчити, вивчати, get on well [ˈɡet ɒn wel] - ладити, gym [dʒɪm] - спортзал, after classes [ˈɑːftə ˈklɑːsɪz] - після уроків


Письмово виконайте завдання після тексту. Запишіть цифри речень та літери (правильний варіант). Вправу 3 потренуйте усно. Відповідайте на питання про свої уроки, робочий день, своїх друзів та вільний час. (У зошиті можна написати невеличкий твір про своє шкільне життя за зразком 1 вправи).


Вправи 4, 5 – письмовi. Починаємо вивчати минулий неозначений час. (Прочитати можна тут). Переписуйте речення, вставляючи слова was, were. Запам*ятати легко: was вживається в однині (I, he, she, it), а  were  у множині (we, you, they). Письмова 5 вправа – це лист другові про школу: про вік учнів, розклад і предмети, робочі дні , шкільну форму  та друзів. Зразок – вправа №1.




Комментариев нет:

Отправить комментарий