четверг, 7 сентября 2017 г.

3 Клас Урок 1-2 (продовження)

Ex. 7 Read and say what summer fun these children have. (Прочитай і скажи, яку літню забаву мають діти.):

Summer fun (Літня забава)
Andrew: I love summer mornings in my granny’s village. The weather is not very hot. I can run and jump a lot. My granddad and I often go for a swim together.

Андрій: Я люблю літні ранки у бабусі у селі. Погода не дуже спекотна. Я можу багато бігати і стрибати. Мій дідусь і я часто ходимо плавати разом.

Зверніть увагу на дуже цікаві словосполучення з апострофом. Це присвійний відмінок, який показує, кому належить предмет. Перекладаємо спочатку слово після апострофу, а потім слово (або слова), які стоять до апострофу: my granny’s village - село (чиє?) моєї бабусі. Якщо звучить нормально, то слова перед апострофом можна поставити на перше місце як означення: my granny’s village - (чиє?) бабусине село.

І ще один момент, який пам’ятаємо при складанні речень. Якщо треба сказати «Я і мої друзі» або подібні фрази  про себе, в англійській мові «я» завжди ставимо на друге місце: My granddad and I… (Мій дідусь і я…)

Ann: I like summer trips. I usually go to the seaside with my parents. We can go by bus or by train. I take a lot of pictures on my way.

Ганна: Я люблю літні подорожі. Я зазвичай їду на узбережжя з батьками. Ми можемо їхати автобусом або потягом. Я багато фотографую у дорозі.

Taras: Summer is my favourite season. I often stay in town in July. It is time for new hobbies. I can learn to rollerskate or to ride a scooter.

Тарас:  Літо-моя улюблена пора року. Я часто залишаюся у місті у липні. Це час для нових захоплень. Я можу навчитися кататися на роликах або їздити на самокаті.

Ex. 8 True or false? (Правильно  або неправильно?). Цікава вправа, коли ми маємо за текстами визначити, чи подані речення правильні, чи неправильні. Уважно передивляємося прочитані розповіді дітей і визначаємо це:

     1. Andrew can rollerskate. (false)
     2. Ann often travels in summer. (true)
     3. Taras spends his summer in the village. (false)
     4. Andrew loves summer afternoons.  (false)
     5. All the children have hobbies. (true)

Ex 9.Talk with friends about your summer. (Поговори з друзями про своє літо.) Use (Використовуй):

I love summer. The weather is hot or warm. We can bathe in the sun and in the sea (river) a lot. We can slide (skip/ run/ jump/ play in the yard/ travel/…). I usually go to the seaside with my parents. It is time for new hobbies.

 Я люблю літо. Погода спекотна або тепла. Ми можемо загоряти і плавати у морі (річці) багато. Ми можемо ковзатися (стрибати через скакалку/бігати/ стрибати/ грати на подвір’ї/подорожувати/…). Я зазвичай їду на узбережжя з батьками. Це час для нових захоплень.

Ex. 10 Write a postcard about your summer fun. (Use Ex. 5, 7) Напиши листівку про літню забаву. (Використовуй впр. 5, 7)

Do it yourself! Make a summer postcard for your international friend. (Зроби сам! Зроби літню листівку для свого міжнародного друга.)

Комментариев нет:

Отправить комментарий