четверг, 21 сентября 2017 г.

3 клас Урок 8


Розбираємо текст - зразок про батьків Джона. Тут можна знайти речення, які допоможуть дітям розповідати про своїх батьків.



Ex.7. Read and say what Susan likes about John’s parents. (Прочитай і скажи, що подобається Сьюзен у батьків Джона.)

                                     John ’s Family   (Сім’я Джона)

  My friend, John Brown has got a very nice family. I like his parents a lot. They are kind and jolly people. His dad, Mr. Brown, is a talented musician. He works in the music hall. He plays the piano very well. I adore his music and often go to his concerts.
  Mrs Brown is John’s mother. She is a famous eye doctor. She works at St Mary’s Hospital in London. When I am ill, she helps me to get well.
   The Browns are very friendly. I like to visit them at weekends.

   Мій друг Джон Браун має дуже гарну сім’ю. Я дуже полюбляю його батьків. Вони добрі і веселі люди. Його тато, Містер Браун, - талановитий музикант. Він працює у мюзик-холі. Він грає на піаніно дуже добре. Я обожнюю його музику і часто ходжу на його концерти.
  Місіс Браун – мама Джона. Вона відомий окуліст. Вона працює в лікарні Святої Марії у Лондоні. Коли я хворію, вона допомагає мені одужати. 
  Брауни (Сім’я Браунів) дуже доброзичливі. Мені подобається відвідувати їх у вихідні дні.

Ex.8. Answer the questions about John’s parents. (Відповідаємо на питання про батьків Джона):

1. Are the Browns nice people? – Yes, they are. They are nice people. 
  (Чи Брауни гарні люди? – Так. Вона гарні люди.)
2. Does John’s dad play the piano or the guitar? – He plays the piano.
   (Тато Джона грає на піаніно чи на гітарі? – Він грає на піаніно.)
3. Where can Susan listen to his music? She can go to his concert.
   (Де Сьюзен може послухати його музику? – Вона може піти на його концерт.) 
4. John’s mum is an eye doctor, isn’t she? – Yes, she is. She is an eye doctor. 
   (Мама Джона окуліст, чи не так? – Так. Вона окуліст.)
5.How does she help Susan? - When Susan is ill, John’s mother helps her to get well.
   (Як вона допомагає Сьюзен? – Коли Сьюзен погано себе почуває, мама Джона допомагає їй одужати.)

Ex.9. Talk with friends about your parents. (Поговори з другом про своїх батьків.)

My parents are nice. (Мої батьки гарні.) My mum is a manager. (Моя мама – менеджер.) She works in the office. (Вона працює в офісі.) She can sing well. (Вона може співати добре.) My dad is a miner. (Мій тато – шахтар.) He works at the mine. (Він працює на шахті.) He can play the guitar. (Він може грати н гітарі.)

Ex.10. Write about your parents in your family album. (Напишіть про своїх батьків у свій сімейний альбом.)

Do it yourself! Make the parents’ page for your family album. (Зроби сам.Зроби сторінку батьків для свого сімейного альбому.)

Комментариев нет:

Отправить комментарий