понедельник, 4 сентября 2017 г.

3 клас Урок 1

Вітаю Вас, шановні школярі та батьки! Літо пройшло доволі швидко, і ми знову повертаємося до школи. Усі діти сповнені враженнями про відпочинок і поспішають поділитися ними зі своїми друзями. І на першому уроці ми пригадуємо, що ми полюбляємо робити влітку, що зазвичай робимо, де і як подорожуємо.


Learn to talk about summer   Вчимося розповідати про літо

На нас чекає скринька зі словами (Word box), які знадобляться на цьому уроці: summer fun (літня забава), to rollerskate (кататися на роликах), to bathe in the sun (загоряти), all day long (увесь день), to take pictures (фотографувати). А також Comprehension box ([kɔmprɪˈhenʃn]  скринька з поняттями, необхідними виразами): 

       Glad to see you again. (Радий/ рада тебе знову бачити.) 
       I like it a lot. (Мені це дуже подобається.) 
       It’s time for… (Час для…) 
       Me, too. (І я також./І мені також.)

Ex 1. Look and say what you like to do in summer 
         (Подивися і скажи, що ти любиш робити влітку.):

  I like to slide in summer. I can slide in the park. 
      Я люблю ковзатися влітку. Я можу ковзатися у парку.
  I like to swing in summer. I can swing in the park. 
      Я люблю качатися влітку. Я можу качатися у парку.
  I like to swim in summer. I can swim in the river. 
      Я люблю плавати влітку. Я можу плавати у річці.
  I like to play ball games in summer. I can play ball games with my friends. 
     Я люблю грати у ігри з м’ячем влітку. Я можу грати у ігри з м’ячем з друзями.

Ex 2 Listen and repeat (Послухай і повтори):

   I like to skip,                                          Я люблю стрибати через скакалку,
   I like to jump,                                         Я люблю стрибати,
   I like to run about.                                  Я люблю бігати.
        I like to play,                                           Я люблю грати, 
        I like to sing,                                           Я люблю співати,
        I like to laugh and shout.                          Я люблю сміятися і кричати.

Ex.3 Look, match and say how we can travel in summer 
(Подивися, поєднай з малюнками і скажи, як ми можемо подорожувати влітку):

    We can travel by car in summer. I love to go to the seaside by car.
    (Ми можемо подорожувати машиною влітку. Я полюбляю їздити машиною на узбережжя.)
    We can travel by plane in summer. I love to go to Kyiv by plane
    (Ми можемо подорожувати літаком влітку. Я полюбляю літати літаком до Києва.)
    We can travel by train in summer. I love to go to the seaside by train.  
   (Ми можемо подорожувати потягом влітку. Я полюбляю їздити потягом на узбережжя.)
    We can travel by bus in summer. I love to go to the seaside by bus.  
   (Ми можемо подорожувати автобусом влітку. Я полюбляю їздити автобусом на узбережжя.)

Не забувайте вчити слова, які ми зустрічаємо на початку уроку та у вправах. Промовляємо всі речення вдома, постійно повторюємо на уроці, і ми отримаємо бажаний результат наприкінці року. Сподіваюся, що незабаром ми зможемо вільно спілкуватися англійськлою мовою. Дорогу подолає той, хто йде. Тож вирушаємо ! Щасти Вам!

Комментариев нет:

Отправить комментарий