Продовжуємо розмову про сімю і працюємо з другою половиною уроку. За зразками вправ готуємося створювати свій сімейний альбом (можна у словничку, а можно окремою книжечкою).
4. Listen and role-play. (Послухай і розіграй):
– What’s on your video, I wonder? (Що у тебе на відео, мені цікаво?)
– It’s my family album. (Це мій сімейний альбом.)
– Who is that girl with a cat in her hands? (А хто та дівчинка з котиком у руках?)
– It’s my sister Polly. She is fond of animals, you know. (Це моя сестра Полі. Вона любить тварин, як ти знаєш.) She adores her pet. (Вона обожнює свого домашнього улюбленьця.)
– I can see that! (Я можу це бачити.)
Remember! (Запам’ятай!)
What’s on your video? (Що (Що показують) на твоєму відео?)
5. Talk with a friend about your family. Use (Поговори з другом про свою сім’ю. Використовуй попередній діалог).
On your own (Самостійно): Collect 3–5 photos of your relatives and label them. (Збери 3-5 фото своїх родичів і підпиши їх)
E x a m p l e: This is my dad. (Це мій тато.)
6. Look and guess who is who in Paul’s family. (Подивися і здогадайся, хто є хто у сім’ї Пола.)
Комментариев нет:
Отправить комментарий