среда, 13 сентября 2017 г.

3 клас Урок 4


Продовжуємо розмову про сімю і працюємо з другою половиною уроку. За зразками вправ готуємося створювати свій сімейний альбом (можна у словничку, а можно окремою книжечкою).


4. Listen and role-play. (Послухай і розіграй):

   – What’s on your video, I wonder? (Що у тебе на відео, мені цікаво?)
   – It’s my family album. (Це мій сімейний альбом.)
  – Who is that girl with a cat in her hands? (А хто та дівчинка з котиком у руках?)
  – It’s my sister Polly. She is fond of animals, you know. (Це моя сестра Полі. Вона любить тварин, як ти знаєш.) She adores her pet. (Вона обожнює свого домашнього улюбленьця.)
   – I can see that! (Я можу це бачити.)

Remember! (Запам’ятай!) 

What’s on your video? (Що (Що  показують) на твоєму відео?)

5. Talk with a friend about your family. Use (Поговори з другом про свою сім’ю. Використовуй попередній діалог).

On your own (Самостійно): Collect 3–5 photos of your relatives and label them. (Збери 3-5 фото своїх родичів і підпиши їх)

E x a m p l e: This is my dad. (Це мій тато.)

6. Look and guess who is who in Paul’s family. (Подивися і здогадайся, хто є хто у сім’ї Пола.)

E x a m p l e: This is Paul. (Це Пол.)


Комментариев нет:

Отправить комментарий