четверг, 14 сентября 2017 г.

3 клас Урок 5

Читаємо текст про сімю хлопчика і вчимося складати подібну інформацію про свою сімю.

Ex.7. Read and say what every member of this family likes to do. (Прочитай і скажи, що кожен член цієї родини полюбляє робити.

                                    My Family Album (Мій сімейний альбом)

   I am Paul. I am eight. I like to make films about my family. This is my video family album. As you see, we are five altogether: my dad, mum, granny, sister and me. My parents are doctors. They work in the hospital.
  My sister Polly is a schoolgirl. She is fond of animals. We have got a cat in the house. My granny doesn’t work, but she is full of life and energy. She loves flower gardening. I adore my family.

  Я Пол. Мені 8 (років). Я люблю робити фільми про свою сім’ю. Це відео альбом моєї сім’ї. Як ви бачите, нас п’ятеро (разом): мої тато, мама, бабуся, сестра і я. Мої батьки - лікарі. Вони працюють у лікарні.
  Моя сестра Полі – школярка. Вона любить (захоплюється) тварин. У нас є кіт у домі (вдома). Моя бабуся не працює, але вона сповнена життя та енергії. Вона полюбляє займатися квітами. Я обожнюю (дуже люблю) свою сім’ю.

Ex. 8. Answer the questions about Paul’s family. (Відповідай на питання про сім’ю Пола.)

1. How old is Paul? – Нe is 8. (Скільки рокiв Полу? – Йому 8.)
2. Where do his parents work? - They work in the hospital.
   (Де працюють його батьки? – Вони працюють у лікарні.)
3. Does Polly go to school? - Yes, she does. She is a schoolgirl.
    (Полі ходить до школи? – Так. Вона школярка.)
4. They have got a dog in the house, haven’t they? - No, they haven't They have got a cat in the house. (У них є (Вони мають) пес у будинку, чи не так? - Ні. У них є кіт у будинку.)
5. Does his granny grow flowers or vegetables? - She grows flowers.
    (Його бабуся вирощує квіти або овочі? – Вона вирощує квіти.)

Ex.9. Talk with friends about your family members and their likes. Use (Поговори з друзями  про своїх членів родини та їхні уподобання. Використовуй):

   I like ... . - She/he likes ...
    (Я полюбляю (Мені подобається)… - Вона/Він полюбляє…)
   I love ... .- She/he loves ... (Я люблю… - Вона/ Він любить…)
   I am fond of ... . She/he is fond of ... 
     (Я полюбляю (Я захоплююся)… - Вона/ Він полюбляє…)
   I enjoy ... .-  She/he enjoys ... 
     (Я  люблю (насолоджуюсь)… - Вона/ Він полюбляє…)
   I adore ... . -  She/he adores ... 
     (Я обожнюю (полюбляю)… - Вона/ Він полюбляє…)

Зверніть увагу на другі речення. Вони мають  суфікс -s у дієслів, тому що дію виконує одна особа. А  король дієслів bе має трьох помічників: is, am, аrе 

Ex. 10. Write about your relatives in your family album. (Напиши про своїх родичів у свій сімейний альбом)

   These are my relatives: my parents, grandparents, my brother (sister) and me. 
    (Це мої родичі: мої батьки, бабуся та дідусь, мій брат (сестра) і я.)
    They work ... . (Вони працюють …)
    They are full of life and energy. (Вони сповнені життя та енергії.) 
    They enjoy ... .( Їм подобається …)

Do it yourself! Make the front page for your family album. (Зроби самостійно. Робимо першу сторінку свого сімейного альбому.) 

Комментариев нет:

Отправить комментарий