понедельник, 11 сентября 2017 г.

3 клас Урок 3

Learn to introduce your family      Вчимося представляти  свою сім’ю


Розпочинаємо дуже важливу для кожної дитини тему "Сім’я". Пригадуємо родичів, про яких ми розмовляли у попередніх класах і складаємо сімейний альбом.


Word Box: family album (сімейний альбом), to make a film (робити фільм), busy (зайнятий), to adore (обожнювати), to be full of life and energy (бути сповненим життя та енергії)

Communication Box: What’s on the ..., I wonder? (Що є… , мені цікаво?) Who is that girl with ...? (Хто ця дівчинка з ..?) She is fond of ..., you  know. (Вона захоплюється…, як ви знаєте.) I can see that! (Я можу це (те) бачити.)

Ex. 1 Look and say what relatives you have. (Подивися і скажи, яких родичів ти маєш):

          E x a m p l e: I have got two grandmas. (У мене 2 бабусі.)

Ex. 2. Listen and repeat. (Послухай і повтори):

           My Family Album                                    Мій сімейний альбом
        My whole family album                              Увесь мій сімейний альбом
        is on a video, you know.                            На відео, як ви знаєте.
        I’m going to take it                                   Я збираюся взяти його 
        to a TV show.                                           На телевізійне шоу.

Повторюємо  звук [əu], який ми зустрічаемо у відкритому складі, наприкінці слів або у буквосполученні ow:

     [əu] – whole, video, know, show

3. Look, match and say. (Подивися, співвіднеси з малюнками і скажи):

to love flower gardening (любити вирощувати квіти),  to be full of life and energy (бути сповненим життя і енергії), to make a film (робити фільм), to adore animals (обожнювати тварин)

E x a m p l e: 1. My grandma loves flower gardening. 
    (Моя бабуся полюбляє вирощувати квіти.)
    2. The boys are full of life and energy. Хлопці сповнені життя та енергії.)
    3. Taras makes a film. (Тарас робить (знімає) фільм.)
    4. The girl adores animals. (Дівчинка обожнює тварин.) 


Комментариев нет:

Отправить комментарий