пятница, 9 декабря 2016 г.

1 клас Урок № 42

Давай розкажемо про улюблений одяг


Сестри вдягаються на бал. “Look! This is my favourite skirt.” (Подивись, це моя улюблена спідниця.) “It is beautiful. I like it a lot.” (Вона чудова. Вона мені дуже подобається.) “ I am glad.” (Я рада.) А на Попелюшці ми бачимо apron (фартух) та shoes (черевики). Вони великі на незручні. У такому вбранні вона не може з’явитися на балу. Та й справ у неї багато. Тато її приголубив, але сперечатися з новою дружиною не став.



За зразком вправи 2 описуємо свій улюблений одяг:

                   This is my favourite apron. It is white. I like it a lot.
                   (Це мій улюблений фартух. Він мені дуже подобається.) 

А віршик “I like it a lot.” (Це мені дуже подобається.) допоможе вивчити подібні речення.

У впр. 4 ми бачимо хлопчика на малюнку і описуємо його одяг. Це ще один зразок для опису свого одягу.

                   I have got jeans. They are blue. I like them a lot.
                   (У мене є джинси. Вони сині. Вони мені дуже подобаються.)
                   I have got a T-shirt. It is white. I like it a lot.
                   (У мене є футболка. Вона біла. Вона мені дуже подобається.)

Зверніть увагу на число іменників. Є одяг, який складається з двох однакових половинок: jeans (джинси), trousers (штани). Такі іменники ми вживаємо тільки у множині і замінюємо займенниками they (вони). Ті предмети, які можна полічити, вживаємо в однині: shirt (сорочка), T-shirt (футболка), blouse (блузка), dress (сукня), skirt (спідниця). Можна поставити  перед ними артикль а: a shirt, a T-shirt, a blouse, a dress, a skirt. А можна  присвійні займенники my (моя), your (твоя), his (його), her (її). our (наш), their (їхній): my shirt, his T-shirt, her  blouse, our dress, their skirt. (артикль зникає).

Сьогодні ми вивчаємо ще 2 літери: Oo, Kk. Читаємо слова з ними:

                 Oo: old, kangaroo, on, not, a lot, 
                 Kk: skirt, kangaroo 

прописуємо, вчимо і повторюємо уже 20 літер. Залишилося всього 6! Співаємо пісеньку про алфавіт, яка допоможе вивчити порядок літер.

У нас невелика перерва. Тренуємо вивчені літери, пробуємо читати слова зі знайомими літерами, розповідаємо про одяг, називаємо кольори.

Комментариев нет:

Отправить комментарий