четверг, 22 декабря 2016 г.

1 клас Урок № 44

Давай розповімо про мрії


Всі вирушили до палацу. Попелюшка залишилася вдома і могла тільки мріяти про бал. Але у неї є чарівна Фея, яка не забула про свою хрещену доньку. Вона приходить на допомогу. Дівчинка розповідає їй про своє бажання: “May I go to the party, Fairy? It is my dream.” (Можна я поїду на бал? Це моя мрія.) “Yes, you may. This is your new dress.” (Так. Це твоя сукня.) “Thank you. You are so kind.” (Дякую. Ти така добра.)



На малюнку ми бачимо нові речі: gloves (рукавички,(перчатки)), long boots (чоботи (сапожки)).

Впр. 2: розповідаємо про мрії казкових героїв. Дороті мріє потрапити додому і каже: "May I go home? It’s my dream." (Можна я поїду додому? Це моя мрія.) Попелюшка каже Феї: "May I go to the party? It’s my dream." (Можна я поїду на бал (вечірку)? Це моя мрія.) А Пятачок хоче погратися кульками і питає Віслючка: "May I take a balloon? It’s my dream." (Можна я візьму кульку? Це моя мрія.)

Мрії мають здійснюватися. Простягаємо різні предмети і кажемо (впр.3): "This is your new ball. Take it, please." (Це твій новий м’ячик. Візьми його, будь ласка.) Не забуваємо сказати: “Thank you. It’s my dream.” (Дякую. Це моя мрія.)

На малюнках підручника є багато різних предметів, про які ми складаємо подібні речі. А у вас вдома їх іще більше! Складайте подібні речення про улюблені речі, іграшки, предмети одягу, обмінюйтеся ними за зразком впр.5:

              You may take my doll. May I take your  plane? 
              (Ти можеш узяти мою ляльку. Можна я візьму твій літак?)

А у скриньці з’являються ще 2 літери: Ff, Hh, які ми прописуємо, вчимо і називаємо у різних словах. Тренуємо читання слів з цими літерами, пригадуємо, де вони зустрічаються:

              Ff: father, face, flower, fairy, 
              Hh: hat, hand, head, Hi! Hello! How, 

Комментариев нет:

Отправить комментарий