среда, 21 декабря 2016 г.

2 клас Урок № 39

Introduce your best friend  Представ свого найкращого друга


Симба знайомить Папугу зі своїм другом: “Please, Parrot, meet my best friend Nala.” (Будь ласка, Папуга, познайомся з моїм найкращим другом Налою). Після представлення часто використовується ввічлива фраза: “Nice to meet you.” (Приємно познайомитися.)



Вчимося не тільки представляти своїх друзів, але і доповнювати , що вони можуть робити (впр.2):

        Please, meet my friend Kristopher Robin. 
        (Будь ласка, познайомся з моїм другом Кристофером Робіном.). 
         He is a boy. (Він хлопчик.). 
         He can read and write. (Він вміє читати і писати.) 
         He can run fast and jump high. (Він вміє бігати швидко і стрибати високо.)

Впр.3 Вчимося ставити питання “Who is your best friend?” (Хто твій найкращий друг?) та представляти свого дуга, доповнюючи тим, хто він та що вміє робити. 

Читаємо речення про друзів Симби (впр.4) та показуємо їх на малюнках:

        Look at the photo. (Подивись на фотографію.)
        These are my friends, Nala and Parrot. (Це мої друзі, Нала і Папуга.)
        Where are they from? (Звідки вони?)
        They are from Africa, lovely Africa.  (Вона з Африки, милої Африки.)
        Where are they now? (Де вони зараз?)
        They are in Africa, lovely Africa. (Вони в Африці, милі Африці.)

Вчимо нові та повторюємо раніше вивчені дієслова, які допоможуть описати, що вміє робити друг: jump (стрибати), run (бігати), sing (співати), dance (танцювати), fly (літати), see (бачити), swim (плавати), play (грати), read (читати), write (писати). Можна поєднувати різні дії за допомогою сполучника and (і). Використовуємо також прислівники, які допоможуть пояснити, як ми це робимо: far (далеко), high (високо), fast (швидко).

Впр. 6 Називаємо дії, зображені на малюнках. Впр. 7 відповідаємо про те, що вміємо робити:

        Can you swim far? (Ти можеш плавати далеко?)
        Yes, I can. (Так, можу.)

Комментариев нет:

Отправить комментарий