четверг, 22 декабря 2016 г.

1 клас Урок № 43

Давай спитаємо дозволу


Всі готові їхати на бал. Мачуха вже у кареті, сестри у гарних сукнях готові сідати, батько підхдить до Попелюшки. Дівчина питає дозволу у свого тата: “May I go to the party, Dad?” (Можна я поїду на бал.) І він, звичайно каже: “Yes, you may.” (Так.) Але вона оглянула своїх гарно вбраних  сестер та свою стареньку сукню і каже: “But I haven’t got a new dress.” (Але у мене немає сукні.) Татові дуже шкода своєї доньки: “It’s a pity.” (Шкода.)



За зразком впр.2, 3,4  вчимося питати дозволу:

                   May I go to the party? (Можна я поїду на бал?) 
                   May I go to the palace? (Можна я поїду до палацу?)
                   May I go to the prince? (Можна я поїду до принца?)
                   May I help you? (Можна я допоможу тобі?)
                   May I take a balloon? (Можна я візьму кульку?)
                   May I jump? (Можна я пострибаю?)
                   May I run? (Можна я побігаю?)

За зразком впр.5 розповідаємо, який одяг у вас є, якого немає:

                   I have got jeans and a shirt, but I haven’t got a dress.
                  (У мене є джинси і сорочка, але немає сукні.)

Вчимо літери Mm, Pp, називаємо їх у словах уроку, пригадуємо інші слова з ними і пробуємо читати.

               Mm: mum, mother, monkey,  
               Pp: parrot, play, please, pink

Комментариев нет:

Отправить комментарий