четверг, 16 марта 2017 г.

1 клас Урок (Lesson) 73

Давай запропонуємо допомогу


Коли Червона Шапочка помітила, що на місці бабусі у ліжку лежить вовк, вона  злякалася, вибігла на вулицю і вигукнула: “Help! Help! It is a big bad wolf!” (Допоможіть! Це великий поганий вовк!) Неподалік був мисливець, який поспішив на допомогу: “I am on my way.” (Я йду.)



Уявляємо себе казковим героєм та пропонуємо допомогу (впр.2):

         I am a bear. I can help you. (Я ведмідь. Я можу допомогти.)

На малюнках впр 3 бачимо різних героїв, які можуть запропонувати допомогу своїм друзям:

       I am the Nutcrackers. I can help you. (Я Лускунчик. Я можу допомогти тобі.)
       I am a policeman. I can help you. (Я поліцейський. Я можу допомогти тобі.)
       I am a wizard. I can help you. (Я чарівник. Я можу допомогти тобі.)
       I am a bear. I can help you. (Я ведмідь. Я можу допомогти тобі.)

Впр. 4. Пропонуємо допомогу другові:

       I am your friend. I can help you. (Я твій друг. Я можу допомогти тобі.) 
             – Please, quick! (Будь ласка, поспішай!)

Повторюємо літери, називаємо їх у словах впр.5. Читаємо слова з літерою Uu у закритому складі ([/\]):

             uncle                               hunter                                funny
             mum                               nutcracker                          nuts

На малюнках впр. 6 ми бачимо сюжети різних казок. Герої розповідають, кому вони допомагають:

   I am a girl. I can help my mum. (Я дівчинка. Я можу допомогти своїй мамі.)
   I am a hunter. I can help the grandma. (Я мисливець. Я можу допомогти бабусі.)
   I am a boy. I can help Winnie-the-Pooh. (Я хлопчик. Я можу допомогти Віні Пуху.)

Поєднуємо частини слів (впр.7) : grandma, hedgehog, basket, hunter

Комментариев нет:

Отправить комментарий