суббота, 11 марта 2017 г.

2 клас Урок 70

Learn to apologize    Вчимося вибачатися


Інколи можна ненавмисно зіпсувати чиюсь іграшку. Така ж ситуація трапилася і у наших героїв. Ми бачимо, що лялька Молі на підлозі:

- What a pity! It’s my favourite toy! (Шкода! Це моя            улюблена іграшка!)
- I am so sorry, Molly! Don’t be upset! I can fix it. 
  (Вибач, Молі! Не сумуй! Я можу її полагодити.) 
- Thank you. (Дякую.)



У віршику “I am sorry” (Мені шкода.) додаємо фрази:

I am terribly sorry. (Мені дуже шкода.) I can fix your toy. (Я можу полагодити твою іграшку.) I can fix it. (Я можу полагодити її.)  I really can.справді (дійсно) можу.)

Використовуємо ці зразки та розігруємо подібні ситуації з різними іграшками (впр. 2, 4) Читаємо питання та шукаємо відповіді у впр 5:

         Whose book is this? – It’s mine. (Чия це книга? – Моя.)
         What is it? – It’s a toy horse. (Що це? – Це іграшковий кінь.)
         Do you like a ball or a balloon?  - Both. 
         (Тобі подобається м’ячик чи кулька? – І те, і те.)

Читаємо текст впр. 6 і обіцяємо допомогти:

This is my favourite doll. (Це моя улюблена лялька.) She is so beautiful. (Вона така гарна.) But now she hasn’t got a hand. (Але зараз у неї немає руки.) What a pity! (Шкода!) Help me, please. (Допоможи (Допоможіть) мені, будь ласка.)

- I am so sorry! Don’t be upset! I can fix it. (Мені так шкода! Не сумуй! Я можу її             полагодити.)
- Thank you. (Дякую.)

Бажаючі гарно знати англійську мову вчать  подібні речення і розповідають про свої іграшки. 


Комментариев нет:

Отправить комментарий