понедельник, 13 марта 2017 г.

2 клас Уроки 71- 72

Check yourself     Перевір себе

Називаємо ігри героїв казки "Пітер Пен" (впр. 1, 3):

I like to jump with a skipping rope. (Я люблю стрибати зі скакалкою.) I like to play badminton (tennis / hockey). (Я люблю грати у бадмінтон (теніс / хокей).) I like to ride a bike. (Я люблю кататися на велосипеді.) I like to swing / slide. (Я люблю качатися / ковзатися.)


Розповідаємо про іграшки (впр.2):

          I like to play with a space robot. (Я люблю грати з космічним роботом.)
          I have got a toy train. (Я маю іграшковий потяг.)
          I can ride a bike. (Я можу кататися на велосипеді.)
          I like to play badminton. (Я люблю грати у бадмінтон. )
          A robot is my favourite toy. (Робот – моя улюблена іграшка.)

Повторюємо літери та звуки, поєднуємо слова з їхнім промовлянням (впр. 5).
Читаємо тексти впр.6, перекладаємо і відповідаємо на питання:

    1) Children like to have fun. (Дітям подобається розважатися.) They play sport games, tell stories and read books on week days. (Вони грають у спортивні ігри, розповідають історії та читають книжки у робочі дні.) At the weekend they can watch TV or go to the park. (У вихідні вони можуть дивитися телевізор або ходити у парк.)

      - What do you like to do in your free time? 
        (Що тобі подобається робити у вільний час?) 
     – I like to play sport games, tell stories and read books. 
       (Я люблю грати у спортивні ігри, розповідати  історії та читати книжки.)

      - What does your friend usually do at the weekend? 
        (Що твій друг зазвичай робить у вихідні?) 
      -  He usually goes to the park. (Він зазвичай ходить у парк.)

    2) I have got many toys: dolls, teddy – bears, balls and computer games. (У мене багато іграшок: ляльки, ведмедики, м’ячі і комп’ютерні ігри.) I like them all. (Я люблю їх усіх.) But my favourite toy is a clown. (Але моя улюблені іграшка – клоун.) It is nice and funny. (Він гарний і кумедний.)  It’s my new toy. (Це моя нова іграшка.)

У 7 вправі складаємо речення за зразком: 

I usually read books. (Я зазвичай читаю книжки.) My friend goes to the park on Saturday. (Мій друг ходить у парк у суботу.)  We like to play sport games. (Ми любимо грати у спортивні ігри.) My friend doesn’t like to watch TV. (Мій друг не любить дивитися телевізор.)

Molly has got a teddy – bear, a ball and a clown. (У Молі є ведмедик, мячик та клоун.) But her favourite toy is a doll. (Але її улюблена іграшка - лялька.) She likes to play with it. (Вона любить грати з нею.)

А домашнім завданням буде розповідати про свою улюблену іграшку за зразком другого тексту.

Комментариев нет:

Отправить комментарий