среда, 1 марта 2017 г.

2 клас Урок 67

Talk about playing together     Поговоримо про гру разом

Енді та Молі часто грають разом. Інколи вони сперечаються, але завжди знаходять компроміс:

- Please, Andy, give me your new toy. (Будь ласка, Енді, дай мені твою нову іграшку.)
- No, it’s my toy. Take your toy. (Ні, це моя іграшка. Візьми свою.)
- We can play together. (Ми можемо грати разом.)
- OK. Let’s try. (Гаразд. Давай спробуємо.)

Вчимося просити нову іграшку (впр.2) та читаємо віршик “Give it to me“ (Дай її мені) (впр3), додаючи фрази:

I can’t. (Я не можу.) It’s my joy. (Це моя радість.) Let’s play together. (Давай грати разом!)

Спілкуємося з другом, просимо іграшку та пропонуємо взяти іншу (4):

    - Please, give me a dinosaur. (Будь ласка, дай мені динозавра.)
   -  No, it’s my toy. (Ні, це моя іграшка.) Take a toy dog. (Візьми іграшкового песика.)

Як ви пам’ятаєте, в англійському алфавіті 6 голосних. Але вони можуть вживатися у різних типах складів та поєднуватися між собою. Сьогодні читаємо слова з  о + y = оy – [oi] (впр.5) та речення впр.6

А вдома пишемо листівку другові, радимо не сваритися, а ділитися іграшками (впр.7):

Dear Andy,
You’ve got many toys. Please, give Molly a doll and a teddy-bear. You can plаy together. And have fun.
(У тебе багато іграшок. Будь ласка, дай Молі ляльку та ведмедика. Ви можете грати разом. Та веселитися.)

Комментариев нет:

Отправить комментарий