пятница, 3 марта 2017 г.

2 клас Урок 68

Ask whose toy this is     Спитай, чия це іграшка

Енді та Молі влаштували вечірку іграшок, куди запросили своїх друзів. Хлопець питає сестру: ”Whose toy is this?” (Чия це іграшка?) Вона відповідає: ”It’s mine.” (Моя.) ”Is it yours?” (Твоя?) “Yes, it is. It’s mine.” (Так. Вона моя.)

Віршик впр.3 “Whose toy is this?” (Чия це іграшка?) допоможе вивчити подібне питання та відповідь:


            - Whose toy is this? (Чия це іграшка?)
              This beautiful toy. (Ця чудова іграшка.)
            - It’s mine. (Вона моя.)
            - Whose doll is this? (Чия це лялька?)
              This beautiful doll. (Ця чудова лялька?)
            - It’s yours. (Вона твоя.)
            - Take it, please. (Візьми її, будь ласка.)
            - Thanks a lot. (Дякую.)

У впр. 4, 5 додаємо фрази:

      You’ve got a toy dog. – It’s yours. (У тебе іграшковий песик. – Він твій.)
      Your friend has got a space robot. – It’s his
      (Твій друг має космічного робота. – Він його.)

      What is it? – It’s a clown. Whose clown is it? – It’s yours.

Вчимося не тільки читати і перекладати текст, а і відповідати на питання до нього:

                                      At the toy party (На вечірці іграшок)

The children are at the toy party. (Діти (знаходяться) на вечірці.) Andy has got a toy horse, a computer game and a space robot. (Енді має (У Енді є) іграшкового коня, комп’ютерну гру та космічного робота.) Molly has got a top, a clown, and a dinosaur. (Молі має (У Молі є) дзига, клоун та динозавр.)  They like to play together. (Вони полюбляють (Їм подобається) грати разом.)

       Whose space robot is this, Andy? – It’s mine. (Чий це робот, Енді? – Він мій.)
       Whose dinosaur is this, Molly? – It’s mine. (Чий це динозавр, Молі?? – Він мій.)
       Whose clown is this, Molly? – It’s mine. (Чий це клоун, Молі?)? – Він мій.)
       Whose horse is this, Andy? – It’s mine. (Чий це кінь, Енді? – Він мій.)

Зверніть увагу на займенники mine (мій), yours (твій). Вони вживаються без іменників:

      This is my book. – The book is mine. (Це моя книга. – Ця книга моя.)
      This is your toy. – The toy is yours. (Це твоя іграшка. – Ця іграшка твоя.)

Можна скласти подібні діалоги за малюнком впр. 7.


Комментариев нет:

Отправить комментарий