воскресенье, 17 марта 2019 г.

4 клас Урок 3 (6.2)


Діти дуже допитливі, вони пізнають навколишній світ і бажають знати якомога більше про все, що їх оточує. Тож знайомимося з одним із таких дотепних дітей і його розумною мамою, яка знайшла безпечний вихід при розповіді про походження води (без руйнування кранів). Сайт допоможе підготуватися до перекладу!

Ex. 9. Read and say if Alex’s mum satisfied his curiosity. (Прочитай і скажи, чи мама Олексія задовольнила його цікавість.)


                                           WHERE WATER COMES FROM

My little brother Alex likes experiments. He is always taking things apart, whether it is his favourite toy car, my pen or Dad’s old cell phone. Just today, I saw him in the bathroom, with his tool box in his hands. He was going to ‘work’ on the tap when Mum caught him. He said he was just wondering where water comes from. Mum always knows how to satisfy Alex’s curiosity. She called us to the kitchen. I got ready for one of her stories. Mum drew a picture and started, “Water comes from underground, and from rivers, lakes, and streams. People who work at a water treatment plant, clean it to make it safe to drink. Then it travels to pipes that go right into our house. When you turn on the tap, out comes the water.” Before Mum had finished, Alex ran back to the bathroom. We followed him. He explained, “Now that I know where water comes from, I just wanted to see where it goes.” Mum laughed and said, “Why didn’t you ask?” She went on with her story…
                                                (Adapted from “How We Get Things”)

                                          Звідки береться вода

Мій маленький брат Алекс любить експерименти. Він завжди розбирає речі, будь то його улюблений іграшковий автомобіль, моя ручка або старий мобільний телефон батька. Ось сьогодні я бачила його у ванній кімнаті, зі скринькою з інструментами в руках. Він збирався «працювати» над краном, коли мама впіймала його. Він сказав, що просто цікавиться, звідки йде вода. Мама завжди знає, як задовольнити цікавість Олексія. Вона покликала нас на кухню. Я підготувався до однієї з її історій. Мама намалювала картину і почала: ”Вода надходить з – під землі, з річок, озер і струмків. Люди, які працюють на водоочисній станції, очищують її, щоб зробити безпечною, щоб пити. Потім вона подорожує по трубам, які йдуть прямо в наш будинок. Коли ви включаєте кран, виходить вода.” Перш ніж мама закінчила, Алекс повернувся до ванної. Ми пішли за ним. Він пояснив: "Тепер, коли я знаю, звідки йде вода, я просто хотів побачити, куди вона йде." Мама засміялася і сказала: "Чому ж ти не запитав?"
                                              (Адаптовано з розділу "Як ми отримуємо речі")

Ex. 10. True or False? (Правильно чи неправильно?)

1. Alex wants to know the secrets of water. True
2. He asks his sister about where water comes from. False He went to the bathroom and was going to ‘work’ on the tap.
3. His mum explained it to him. True
4. Alex doesn’t understand his mum’s story. False Alex understands his mum’s story.
5. He wants to know more about water. True

Ex. 11. Act as Alex and describe the secrets of water. 
            (Виступай як Олексій і опиши секрети води.)

to like experiments; a tool box; to ‘work’ on the tap; a water treatment plant;
to turn on the tap.

Ex. 12. Tell your friends about the secrets of water. 
      (Розкажи друзям про секрети води. Використовуй)

Personally, … . There’s nothing like … for me. I adore … . I even like … . . One day … . The reason is … . Now I know … .

Ex. 13. Write a memo to your schoolmates about water economy.                                          (Напиши записку учням твоєї школи про економію води.)

Dear … ,
There is nothing like … . It comes from … . Please remember about … when you turn on … . Thank you!
Yours, … .

Do it Yourself! Draw a picture of where water comes from and label its parts.
(Зроби сам! Намалюй зображення, звідки походить вода, і познач її частини.)




























Комментариев нет:

Отправить комментарий