четверг, 16 февраля 2017 г.

1 клас Урок 59


Блакитна фея оживила ляльку-маріонетку, але щоб стати справжньою людиною, героєві треба в добрих справах проявити свою хоробрість і чесність. І ось довгоносий непосида і його совісний друг цвіркун Джиміні Крикет відправляються назустріч самим неймовірним пригодам. Вони потрапили на оманливий Острів задоволень, де неслухняних хлопчиків перетворюють на ослів на продаж.



Піноккіо з жахом вигукує: “I have got my donkey ears!” (У мене віслячі вуха!) Селяни, до яких він потрапив, кажуть йому: “I am so sorry. Poor silly Pinocchio!” (Мені шкода. Бідний дурний Піноккіо!) “He has got a long nose. He is so funny.” (У нього довгий ніс. Він такий кумедний.) А хлопчик каже: “I am so unhappy.” (Я такий нещасливий.)

Дивимося на малюнок і розповідаємо, яким став герой у Країні іграшок: 

        Pinocchio has got long ears. (У Піноккіо довгі вуха.)

Вчимося виражати співчуття другові, у якого чогось немає (впр. 3):

      - I have got no computer. I am so unhappy. 
        (У мене немає комп’ютера. Я такий нещасний.)
      - I am so sorry. (Мені шкода.)

На малюнку впр.1 є селяни, які співчувають головному герою. Пробуємо описати їхню зовнішність (впр.4):

   The man has got a big nose and a kind face. His hair is black. He is so sorry.
   (У чоловіка великий ніс та добре обличчя. Його волосся чорне. Йому так шкода.)
   The woman  has got blue eyes and a nice face. Her hair is long. She is so sorry.
   (У женки блакитні очі і гарне обличчя. Її волосся довге. Їй так шкода.)

Постійно тренуємо літери, називаючи їх у словах (впр.5). У кожному стовпчику знаходимо спільні літери:
Oo [/\] donkey             Aa [ǽ] man                    Ww [w] woman
     [o]  sorry                           hat                                  wizard
           got                              happy                              white

Слухаємо і читаємо речення, співчуваючи хлопцю:

         Silly Pinocchio! (Глупий Піноккіо!) 
         Poor boy! (Бідний хлопець!) 
         He is so unhappy! (Він такий нещасливий!)  
         I am so sorry! (Мені так шкода!)

Комментариев нет:

Отправить комментарий