среда, 15 февраля 2017 г.

2 клас Урок 59

Describe your free time at the weekend   Опиши свій вільний час у вихідні

Венді та Пітер розмовляють про улюблені справи у вихідні: “When do you go to the zoo?” (Коли ти ходиш до зоопарку?) “I usually go to the zoo on Saturday.”  (Я зазвичай відвідую зоопарк у суботу.)  "And what do you usually do on Sunday?”  (А що ти зазвичай робиш у неділю?) “I visit my friends and we play together.” (Я відвідую друзів і ми граємо разом.)


Розповідаємо про те, що робимо у вихідні (впр.2):

     I like to read at the weekend. (Я люблю читати у вихідні.) 
    I usually play with my friends on Saturday. (Я зазвичай граю з друзями у суботу.) 
     I play computer games on Sunday. (Я граю у комп’ютерні ігри у неділю.)

Розповідаємо про те, що робимо у вихідні (впр.3-5) та ставимо спеціальні питання про відпочинок:

   We play hide – and - seek at the weekend. (Ми граємо у хованки у вихідні.)
   What do you do on Saturday? (Що ти робиш у суботу?)
   When do you go to the zoo? (Коли ти ходиш у зоопарк?)
   When do they play together? (Коли вони грають разом?)
   When do your friends go to the park? (Коли твої друзі ходять у парк?)
   When does Peter play football? Коли Пітер грає у футбол?)
   When does Wendy ride a bike? (Коли Венді катається на велосипеді?)
   When does your friend visit his/her grandparents? 
   (Коли твй друг відвідує своїх бабусю і дідуся?)

Читаємо та порівнюємо зі своїм дозвіллям (впр.6):

- What do you usually do on Saturday, John? 
        (Що ти зазвичай робиш у суботу, Джоне?)
- I like to play in the yard. (Я люблю грати на подвір’ї.)
- And when do you visit your friends? (А коли ти відвідуєш своїх друзів?)
- I visit them on Sunday and we go to the park together. 
        (Я відвідую їх у неділю, і ми ходимо у парк разом.)

Комментариев нет:

Отправить комментарий