пятница, 24 февраля 2017 г.

2 клас Урок 65

Talk about your favourite toys   Поговоримо про улюблені  іграшки


Діти розмовляють про іграшки:

- What is it? (Що це?)
- It is my favourite toy, a space robot. I like to play with it. (Це моя улюблена іграшка, космічний робот. Я люблю грати з ним.)
- Let’s play together. (Давай грати разом.)

Описуємо свої улюблені іграшки (впр.2-3) і те, що вони можуть робити:


       A dinosaur is my favourite toy. It can jump. 
       (Динозавр – моя улюблена іграшка. Він може стрибати.)

Складаємо невеликі діалоги про улюблені іграшки (впр.4):

- What is your favourite toy? (Яка твоя улюблена іграшка?)
- It’s a dog. It can run and jump. I love it. 
        (Це песик. Він може бігати і стрибати. Я люблю його.)

Читаємо слова, які мають подвійні приголосні. Вони будуть давати один звук (впр.5):

       ll – [l], rr – [r], zz – [z], pp – [p],  tt – [t], nn – [n]

А зараз читаємо цікавий текст, який розповідає іграшка Енді (впр.6):

My friend has got many toys: a toy dog, a dinosaur and a spacе robot. (У мого друга (мій друг має) є багато іграшок: песика, динозавра та космічного робота.) I am his favourite toy. (Я його улюблена іграшка.) I am a policeman. (Я поліцейський.) I can help my friends. (Я можу допомогти своїм друзям.)

І тепер описуємо свою улюблену іграшку (впр.7):

This is my favourite toy. (Це моя улюблена іграшка.) It is a doll. (Це лялька.) It can talk. (Вона може розмовляти.)  I like to play with it. (Я люблю грати з нею.)

Комментариев нет:

Отправить комментарий