пятница, 3 февраля 2017 г.

2 клас Урок 54

Talk about your favourite free time activities 
Поговори про свою улюблену діяльність у вільний час 

Пітер Пен з Майком на ігровому майданчику: "We like to slide a lot."  (Ми любимо спускатися (з гірки) дуже.)  "And you, Wendy? And you, Ding - ding?” (А ти, Венді? А ти, Дінь-дінь?) “Me, too. I like to jump with a skipping rope.” (І я також. Я люблю стрибати зі скакалкою.), каже Венді. А Дінь –дінь відповідає:  “I don’t like it. I can ride a bike.” (Я не люблю. Я люблю кататися на велосипеді.)

Розповідаємо про свої улюблені справи (впр.2) та про те, що подобається, а що не подобається робити.


          I like to read. (Я люблю читати.) 
          I don’t like to slide. (Я не люблю спускатися з гірки.)

Додаємо інші цікаві дії: to swing (качатися), to play hide – and – seek (грати у хованки).

Зверніть увагу на утворення заперечних речень. Додаємо допоміжне дієслово do з заперечною часткою nоt або скорочену форму don’t

          I don’t like to slide. (Я не люблю спускатися з гірки.)

Беремо  don’t для усіх осіб та чисел, окрім 3 особи однини (він, вона, воно):

Читаємо зразки впр. 5 для закріплення.

А впр. 6 допоможе нам розповідати про свій вільний час, про те, що подобається і що не подобається робити, що вміємо і що не вміємо робити:

      I like to slide and to swing. I don’t like to play hide – and – seek.
      (Я люблю ковзати та качатися. Я не люблю грати у хованки.)
      I can’t ride a bike but I can jump with a skipping rope a lot.
      (Я не можу кататися на велосипеді, але я можу стрибати зі скакалкою.)
      Oh, what fun it is. (О, як весело!)

І знову бажаючи гарно розмовляти англійською вчать подібні зразки та розповідають про себе.

Комментариев нет:

Отправить комментарий